ostoksia

jippuliini

kertoilkaahan vähän minkälaisia ostoksia olette tehneet ja mitä tuoda tuliaisiksi ja löytyykö toppeja,hamosia nuorelle naiselle =) ? on niin matkakuumetta ja n vuosi pitäisi odottaa.matkustetaan samanan alueelle.

3

1252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,

moikka!
      Samanasta en tiädä, mutta puerto platasta ainakin löytyy vaikka kuinka paljon ihana vaatteita! Farkkuja yms. löytyy n.10€ ja sandaalit lähtee parista eurosta ylöspäin, samoin paidat... Ite ostin sellasen kasan noita kenkiä, et täytyy toivoa et tulee suomeenki lämmin kesä:))
      Hyvää matkaa sulle jo nyt! :D

• Las Terrenasissa

Toin tuliaisina pari haitilaisten maalaamaa taulua, kasvottomia nukkeja (keramiikkaa, älä ikinä pakkaa ruumaan menevään matkalaukkuun niin kuin minä tein, tuli pikaliimalle käyttöä!) sekä ison pinon cd:itä täynnä paikallista musiikkia - ja kaduttaa vain ettei pino ollut isompi! Ihastuin ihan täysin bachata-musiikkiin ja sitä on vähän vaikea löytää täältä Suomesta ;)

Ensi kerralla ajattelin pakata vähemmän vaatteita mukaan ja ostaa tarvittavaa päälle pantavaa paikan päältä. Satuin oleen Samanassa enempi sateisella viikolla ja kaikki vaatteet haisi Suomeen palatessa kostealle vielä pesunkin jälkeen (haju lähti kyllä etikassa liottamalla, ei siinä mitään). Vaatteiden hinnoissa on aikalailla eroja riippuen mistä ostaa. Samanan alueella on jonkin verran eurooppalaisia vaateputiikkeja ja niissä hinnat voi olla mitä vaan. Kannattaa mennä rohkeasti katsastamaan räjähtäneen näköisiä putiikkeja, joissa kaikki on hujan hajan, niissä voi odottaa ties mitä löytöjä ja sopivaan hintaan!

• jippuliini

kiitos vastauksista ollaa menossa juuri tuonne las terennasii tosin vasta ensi vuonna =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2756
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1209
    Aihe