nuorten scifi kirja kertoo avaruusalus Johannes Kepleristä.
Nimeä kirjalle..kirjoittajaa?
Virkistäkääpä
4
373
Vastaukset
- The Rat
http://fi.risingshadow.net/index.php?option=com_library&Itemid=67&action=book&book_id=286
Harrisonin avaruuslääkäri. Ei ehkä ihan parasta Harrisonia, mutta onhan siinä sentään suomalainen... :)- ....
kiitoos! :)
Pyöri mielessä ja kielenpäällä häiritsevällä tavalla.
Ja luettu on :) ja tykästyin. Itse kirjan vain hävitin jossain vaiheessa ja nyt hankin sen takaisin :) - The Rat
.... kirjoitti:
kiitoos! :)
Pyöri mielessä ja kielenpäällä häiritsevällä tavalla.
Ja luettu on :) ja tykästyin. Itse kirjan vain hävitin jossain vaiheessa ja nyt hankin sen takaisin :)Tiikerisarjakohan se oli, joka julkaisi enemmänkin nuortenscifiä? Kannattaa tutustua jos ei ole tuttu. Siellä on muutama aivan helmi klassikko joukossa... :)
Julkaistu ehkä joskus 80-luvulla? Joku joka tietää voi kertoa tarkemmin. (oliko se Jalavaa???) - aikanaan
The Rat kirjoitti:
Tiikerisarjakohan se oli, joka julkaisi enemmänkin nuortenscifiä? Kannattaa tutustua jos ei ole tuttu. Siellä on muutama aivan helmi klassikko joukossa... :)
Julkaistu ehkä joskus 80-luvulla? Joku joka tietää voi kertoa tarkemmin. (oliko se Jalavaa???)siis..öhöm..nuorempana luin tiikerisarjaa. Hyviä vanhoja. Pidin..pidän. Joten jotain muistan..vielä..heh!
Tosiaan tuppaan joitain nyt hankkimaan omaksi kunhan vain muistan nimiä. Joskus vähän kevyempi välillä luettavaksi on mukavaa. Kartutellen omaa kirjavalikoimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259