Asuminen Madridissa

JH86

Moikka!
Onko kukaan lähdössä kesäksi (kesä-elo) Madridiin? Tai asuuko siellä jo?
Tarkoitus olisi lähteä kesäksi työharjoitteluun, mutta asuminen siellä on vielä auki..

7

3508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Madrileña

Yliopistojen, esim. Universidad Complutense, kautta saa tietoja opiskelija-asunnoista, joista voi vuokrata huoneen yksin tai yhdessä toisen ulkomaalaisen opiskelijan kanssa. Näiden vuokrataso kohtuuhintainen, muutenhan asuminen Madridissa on kallista. Tuolta kautta itse vuokrasin asunnon työharjoittelun ajaksi vuosia sitten.

• JH86

Kiitos paljon vastauksesta! Kysyisin vielä, mitä maksoit silloin asunnostasi? Tarvitsen mahd. halvan, sillä joudun lisäksi maksamaan oman asuntoni vuokran Suomessa

• Madrileña
        JH86 kirjoitti:

Kiitos paljon vastauksesta! Kysyisin vielä, mitä maksoit silloin asunnostasi? Tarvitsen mahd. halvan, sillä joudun lisäksi maksamaan oman asuntoni vuokran Suomessa

Siitä on useampi vuosi kun mä olin tuolla, en kyllä yhtään enää muista mitä siitä maksoin, mutta toi yliopiston kautta hankittu yhteinen huoneisto muiden opiskelijoiden kanssa oli ainakin silloin paljon halvempi kuin muut asunnot. Noita asuntoja oli Madridissa kaupungilla, ei vain yliopiston lähellä.

• on kallis!!
        Madrileña kirjoitti:

Siitä on useampi vuosi kun mä olin tuolla, en kyllä yhtään enää muista mitä siitä maksoin, mutta toi yliopiston kautta hankittu yhteinen huoneisto muiden opiskelijoiden kanssa oli ainakin silloin paljon halvempi kuin muut asunnot. Noita asuntoja oli Madridissa kaupungilla, ei vain yliopiston lähellä.

800€:sta ylöspäin...Eli kannattaa etsiä todella hyvä duuni jotta pystyy vuokran maksamaan.

• kjhkl

huoneen kimppakampasta saa 250- eurosta ylospain alueesta riippuen...kauempana keskustasta tm. on halvempaa....kokonaan oma vuokra-asunto on kallis...joten suosittelen huoneen vuokrausta

• conchy
        on kallis!! kirjoitti:

800€:sta ylöspäin...Eli kannattaa etsiä todella hyvä duuni jotta pystyy vuokran maksamaan.

Halvimmat koko asunnot lähtee 500e ylöspäin (mutta sijaitsee kaukana keskustasta). Mutta tämmösten vuokraaminen ei ole kovin yleistä (siis itselleen), vaan yleensä kaikki opiskelijat ja nuoret asuu kimppakämpissä. Itse olen maksanut huoneesta 220-430 euroa. Riippuu ihan sijainnista ja mitä vuokraan kuuluu (esim. sähkö vesi). Tää missä asun nyt on hyvällä paikalla ja maksaa vaan 220e kulut, oli todellinen löytö. Kannattaa varautua pitkään etsintään, nimittäin suurimassa osassa asunnoista siellä asuvat ihmiset valitsevat kaikkien kiinnostuneiden kohteesta itselleen mieleisimmän, että ei ihan toimi niin että kävelet paikalle ja sanot että haluan tämän.

• ninsi

haluaisin muutta isompana madridiin! tai no ainakin edes matkustaa sinne, siellä asuu mun suuri ihastus mut se mun ihastus on julkkis ja se on fran perea!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3414
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      39
      1898
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1766
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe