pienet lenkit turhauttaa meitä molempia,keskiviikkona leikattiin,arpi näyttää hyvältä,housut tehty likan t- paidasta.alistuu kohtaloonsa.Onko pakko odottaa tikkien poistoa ennen kunnon lenkkiä?
venla leikattiin
2
207
Vastaukset
- se parasta olisi
Leikkauksen jälkeen koiralla on kyllä intoa lähteä pitkällekin lenkille, mutta sitten saattaa kesken matkan väsähtää niin, että takaisin tulo onkin hidasta. Koira on kuitenkin toipilas sen parisen viikkoa minkä tikit ovat, joskus vielä sen jälkeenkin joitakin viikkoja.
- mielestä
Tiedän mistä puhun, sillä oma koirani on steriloitu viime syksynä. Suosittelen, että niin kauan kun on tikit kannattaa ottaa iisisti myös lenkkien suhteen. Järjestä koiralle muuten ajankulua esim. hajuleikkejä, koska ne myös väsyttävät koiraa. Piilota kotiisi makupaloja ja käske etsimään.
Meidän koiruli jaksoi lähteä kotipihaa pidemmälle lenkille 5;tenä päivänä leikkauksesta ja ihan kodin lähellä kuljettiin ristiin rastiin just siitä syystä, että jos se yks kaks väsähtää jaksaa kantaa sen kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244