Minulla ei ole omia lapsia, mutta suvussani niitä on paljon, joten kutsuja ristiäisiin riittää. Olen saanut täältä monia ideoita siihen, mitä voisi viedä lahjaksi lapselle, sekä mistä niitä löytyy. On myös tehnyt mieleni kertoa itse sellaisista, joita olen netistä löytänyt.
Mutta voiko niistä kertoa?? Olen huomannut, että heti sellaisia haukutaan mainostajaksi ja muutenkin keskustelu menee asiattomaksi.
Voiko kertoa?
kysyn vaan
1
662
Vastaukset
- ----
Sama täällä, paitsi että olen monen kummi ja mielikuvitus on usein koetuksella, jottei toistaisi itseään ristiäis- ym. lahjoja ostaessaan.
Jos täällä ei voi mainita osoitetta, josta lahjan on googlettanut, niin pitäisikö olla ihan oma vinkkipalsta, jossa olisi ristiäiset, häät, kihlajaiset sun muut lahjaideat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917