Olen 12w tyttö helsingistä mutta täytän huuthikuun 5. päivä 13. Olen harrastanut voimistelua (rytmistä-kilpavoimistelua) pienestä pitäen. Haluaisin KILPAILEVAAN JOUKKOEESEEN joka treenaisi viikossa 4-5 kertaa. Haluisin joukkoevoimisteliaksi koska öö... no olisi kivaa treenata muitten kanssa ja tulisi enemmän palautetta. Siedän kyllä huonommatkin palautteet mutta kyllä hyvätkin palautteet olisi ihan mukavaa saada. Ai niin haluisin 10-12 vuotiaisiin tai 13-15 vuotiaisiin jos semmosia joukkoeita olisi olemassakaan. =) kiitos...
Joukkoevoimistelia
6
847
Vastaukset
- mahdollisesti?
Joukkuevoimistelua?
Voimistelujoukkue, joukkuevoimistelu, joukkue.
Mikähän se joukkoe on?- ...
SRY. VAA MUT TÄÄ EI OO MIKÄÄ ÄIKÄN KOE, AINII MITÄKÖHÄ TARKOTTI LOL MAHDOLLISESTI, EI HUHHUH EIKS OO OIKEE LAIFFII ?
- näinhän se on
... kirjoitti:
SRY. VAA MUT TÄÄ EI OO MIKÄÄ ÄIKÄN KOE, AINII MITÄKÖHÄ TARKOTTI LOL MAHDOLLISESTI, EI HUHHUH EIKS OO OIKEE LAIFFII ?
Mitä sitä turhia kirjoittamaan ja lukemaan opettelisikaan, yliarvostettu juttu koko lukutaito.
Paremmin tulee ymmärretyksi TEINIXILLÄ.
EIX OOKKI IHQ NIIQ SENKI RUNQ
OMG OMG NINJA ROLFMAOF LOLLERO
- voimisteluseuraan
Helsingistä mm. Pakilan naisvoimistelijat, Helsingin Kotkat, Helsingin Jyry.
- : d
ota yhteyttä Olarin voimistelijoihin
- joukkuevoimistelija
pääkaupunkiseudulla on vaikka kuinka paljon jv-seuroja esim. pakilan naisvoimistelijat, tikkurila naisvoimistelijat, vantaan voimisteluseura, OVO, tapiola, helsingin kotkat... kyseisiin seuroihin on kyl aika kovat vaatimukset, taitoja pitää olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309