KOIRAT PITÄIS LAILLA KIELTÄÄ TAVALISISTA KOTITALOUKSISTA KOSKA IHMISET EI OSAA KASVATTAA NIITÄ!
Olen vaan seurannu tossa vuosia "koira ihmisiä" kun ne paskattaa niitä, asun koiran paskatus reitillä!
KOIRAT PITÄIS
4
584
Vastaukset
- köpi..
Että mikä saa ihmisen ottamaan riesakseen niinkin tyhmän luontokappaleen kuin KOIRAN.
- Lady X
..koira on mahdoton opettaa olemaan paskomatta. Eikö maailmassa todellakaan ole suurempia ongelmia kuin läjät teiden varsilla. Huh huh teidän kanssanne...
- ,.,.,.
kun kerran osaat...elä valita tietämätön kun ongelmia tulee,me muut kun ei osata koiriamme kasvattaa.se paskominen on sullakin päivittäistä puuhaa,koirille kun niitä pönttöjä ei ole tai jätöksille tarkoitettuja roskapönttöjä.kanna itse 5km omaa paskaa taskussa.
- :DDDDDDDDD)
:D No ei tollasisist ihmisist kannata välittää toi sama tyyppi on varmaan avannu tän palstal kaikki nää sman tyylist keskustelut. Varman joku rumilus teini joka huomannut kivan palstan mis vois saada vähän huomioo, koska tietää, että dobermann palstalla liikkuu dobermannien ja yleensä koirien omistajia :D HAh juu ei varmaankaan taida itekkään paskojaan kerätä kun käypöntöllä, mut harmi vaan et koitille ei paska pönttöi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299