Pitäisikö Ilkka Kanervan ja Paavo Väyrysen vaihtaa tehtäviä hallituksessa, sillä koko ajan julkisuuteen tulevat asiat antavat kuvan huonosti sanansa pitävästä ja "huonomuistisesta" Kanervasta. Järjestely vaatisi tietysti sekä Keskustan että Kokoomuksen eduskuntaryhmien siunauksen, mutta tosiasia on että tilanne alkaa hiljalleen käymään kestämättömäksi.
Väyrysellä on kokemusta ja näyttöjä ulkoministerin tehtävien hoitamisesta vaikka muille jakaa, enkä voi nähdä mitään riskiä siinä jos hän astuisi ohjaksiin Kanervan paikalle. Sosiaalisena supliikkimiehenä itseään pitävä Kanerva voisi hyvin palvella ulkomaankauppaministerinä, siinä työssä lievä totuuden vedättäminen voisi joskus olla jopa isänmaan etu.
Voidaan ajatella, että Kokoomuksen painoarvo hallituksessa hieman heikkenisi, mutta tuollainen pieni näpäytys voisi olla paikallaan kun puolue asetti alunperinkin uskottavuudeltaan kyseenalaisen Kanervan ulkoministeriksi. Nimityksen jälkeen epäilyksiä esittäneet voivat ilman jälkiviisastelua todeta, että mitä minä sanoin.
Kanerva ja Väyrynen
3
195
Vastaukset
- Väyrynen ulkoministeriksi
ja Kanerva Darfuriin kehitysministeriksi
oikeisiin hommiin.- ei tekstiviestit
paljon sinkoile!!!!
- kokoomuksen vihollinen no2
...kauppaministerinä olisi Kanervalla matka Pariisiin hankkimaan Tuurnalta taidetta eduskuntaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294