liukastuin jäätiköllä ja lensin nurin suoraan vasemmalle olkapäälle. kävin terkkarilla ja se sano että ei oo kun reväthänyt lihakset.
tuntuu että tuolla olkapäässä on joku irti että hankaisi johonkin. oisko mahdollista että olisi turvonnut ja siksi hankaa johonkin?
liukastuminen jäätiköllä
6
570
Vastaukset
- Ninnuli81
Näyttämään ortopedille. Ei ne terkkarissa osaa muuta sanoo noihin kun että "venähtänyt"
- käynti lääkärissä
olkapää on sen verran monimutkainen, että terveydenhoitaja ei ole oikea henkilö sanomaan onko jotain vialla.
Itse kaaduin samoin viime syksynä vasemman olkapään päälle. Todettiin murtuma, joka sitten lopulta leikkauksella korjattiin. - lius
kiireesti jatko tutkimuksiin, itse kaaduin jäätiköllä viime syksynä ja terkkarilla lääkäri sanoi, että lihakset tärähtäneet. Hakeuduin seuraavana päivänä ultraan ja sieltä kehotettiin mangneettiin, sillä seurauksella, että kolmen viikon kuluttua olileikkaus ja nyt kuntoutus on kovaa ja toipuminen sujunut hienosti, sairasloma jatkuu.
- kokemusta....
Niinhän se on, että jos ei luita mene poikki, niin mitään ei tapahdu. Monesti niin onkin, mutta monesti vamma tulee vain ultrassa havaittavaksi ja vaatii tähystyksen. Itse vuosia motocrossia ajaneena tulin siihen tulokseen, että joskus vois kysyä, kannattaako terveyskeskukseen edes mennä, jos olkapäähän sattuu.
No...monestihan se on ainoa paikka missä käydä. Soita nyt sinne uudestaan, tai voit vaikka mennä päivystykseen, että ottavat ainakin rtg kuvat. Jos ei sillä selviä, niin sitten ultraan. Olkapää vammoissa ei kannata viivytellä, vaikka itse hoito viivästyy monesti hirveitten ortopedisten jonojen vuoksi. suosittelen pikaista käyntiä jollain alan erikoislääkärille esim. ortopedilla.Itse kaaduin vuonna 2006 ja tuloksena oli jänteen repeäminen olkapäästä.Jouduin odottelemaan leikkausta suhteettoman kauan (yli vuoden) ja nyt tilanne se että olkapää ei vieläkään kunnossa.Elämä nykyisin pelkkää sairaslomaa,tällä erää taas pamahti 3kk saikkua ja uudet magneettikuvaukset tulossa.
- Ilmoita edelleen
Muista pitää tallessa kaikki lääkärintodistukset. Ehkä saat vakuutuksesta jotain. Minulle sattui sama kolme neljä vuotta sitten ja sitä riemua on riittänyt. Vasta nyt alkaa olla parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367