Mistä PK- seudulla sijaitsevasta liikkeestä (TAI NETTIKAUPOISTA?) saisi varteen otettavia baarin soveltuvia naisten toppeja/t-paitoja?
mun on vaikea löytää koska mulla on erityisen leveä lantio ja reidet hiukka isot.. eli mielellään sellainen "hoikentava" malli mielellään väri musta joka sopii farkkujen kanssa.=)Kiitos jo etukäteen=)
"BILEtopit/t-paidat" MISTÄ?
9
3359
Vastaukset
- Auttajatar
www.misura.fi (isojakin kokoja, eli lanteikkaallekin voi löytyä jotain)
www.uniikkiputiikki.fi (on joku ale päällä, kantsii tsekata)
www.trendiks.fi (jos olet isokokoinen niin täältä ei oikein löydy mitään)
www.catalog.com (Ihan hurjan halpoja vaatteita, joskin usein vanhaa mallistoa...)
Lisäksi hienoja paitoja on mm. hot-fashionilla ja cocoja -liikkeillä- aloittaja
kiitos linkeistä, tuolta trendiksistä etenkin löytyi aivan mahtavia vaihtoehtoja.
(ja en ole lihava.. ehkä olen turhan itsekriittinen vain. :)
- t-paita
Helsinkiin iso rooberinkatu 34 avattu pari viikkoa sitten t-paitoihin erikoistunut kauppa..
Kävin tsekkaamassa viime lauantaina ja anti oli todella hyvää..suosittelen
mycupoft.fi - Sannis89
www.valdine.fi
Tuolta löytyy myös paljon kivoja... - mayan_calendar
Maailmanlopun paitoja...
Nibiru, Planet X, 2012 ym...
http://planetx.spreadshirt.fi/ - Mä ostin biletopiks
http://www.superupeena.fi/index.php?route=product/product&path=35_53&product_id=203 ...tän. Oon vähän pyöreempi ja näytti ihan kivalta, it toi selän rusetti on kiva yksityis kohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337