olla Juicellakaan - meinaan lauluja?
pääsiäisaiheisia ei taida
4
413
Vastaukset
- Afroditen_poika
Eipä taida olla varsinaisesti pääsiäisaiheisia lauluja. Pääsiäinen kuitenkin mainitaan ainakin parissa kappaleessa: Mirabilis Jalapa sekä Hattulan pappilassa.
- juusoko
miten pääsiäinen niissä ilmenee
- K. Vaakku
juusoko kirjoitti:
miten pääsiäinen niissä ilmenee
Jospa minä kerron sillä välin kun arvon "A_P" harrastaa tahollaan ties mitä ristiriipuntaa ;-P
Mirabilis Jalapassa lauletaan: "Se seisoi käsiään levitellen ja sanoi: Tää on yks tapa viettää pääsiäistään"
Hattulan pappilassa puolestaan: "Sen Hattulan pappilan palkeita me käytämme kun kyhäilemme valkeita pääsiäiseksi tai vaikka mittumaariksi..." - epe62
K. Vaakku kirjoitti:
Jospa minä kerron sillä välin kun arvon "A_P" harrastaa tahollaan ties mitä ristiriipuntaa ;-P
Mirabilis Jalapassa lauletaan: "Se seisoi käsiään levitellen ja sanoi: Tää on yks tapa viettää pääsiäistään"
Hattulan pappilassa puolestaan: "Sen Hattulan pappilan palkeita me käytämme kun kyhäilemme valkeita pääsiäiseksi tai vaikka mittumaariksi..."Eikös biisissä Jeesuksen mummu käsitellä kans pääsiäisen tapahtumia Juicemaiseen tyyliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368