Tuo edellinen aiheeni (Veminismi-mitä se on) oli teille liian kova pähkinä purtavaksi, joten kysyn jotain helpompaa: Vedätkö kännit tänään.
"Yrittäkää hieman vaivata niitä aivojanne ettette vaikuta ihan typeryksiltä"
MarttyyriMallari-TTt
Otetaan uusiksi
7
312
Vastaukset
- Jalie
Aiotko sinä?
- Jalie
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
aio, koska ei janota.
"Viina on paholaisen keksintö"
MarttyyriMallari-TTtMe emme sen saatanan poluille eksy edes pääsiäisenä :D
Lauantaina vasta.
- cookos
vaikka en siitä hirveesti pidä, pelaan korttia ja sitten lauletaan. Ja toivon mukaan ei kovin paljoa tapella..sellainen joukkotappelu on aina vaarana. Kun nautitaan olutta..
Ei muuten, mutta pääsiäisen kunniaksi on pakko ottaa. Kyllä kunnon kankkunen aina ristillä riippumisen päihittää.
- ja nyt
se pullo pois!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235