Tämä on jo omituinen kysymys miespuoliselta, mutta sivistyneet ihmiset pukeutuvat tyylikkäästi.
"Ja rahaa palaa"
MarttyyriMallari-TTt
Pukeudutko muodikkaasti
8
312
Vastaukset
- sinä
käteesi mälläri.
Rahasi nimittäin. - sirpamaikkarilta
joo siihen että haluaa pukeutua tyylikkäästi. Jumankauta kun ne tuulipuvut on sitten kalliita. Mutta silmät kiinni ja luottokorttia esille vaan. Kyllä se sillä suttaantuu.
"Gore-Tex on aina IN"
Tuulipukukansaan kuuluva suomalainen akka- rapiskarpalo
ostaa elänsä ekan tuulipuvun parisen viikkoa sitten.
Aattelin et koiralenkillä jees ja tuolla hiekkalaatikon reunalla ku on päivystämässä. :)) - rapiskarpalo
rapiskarpalo kirjoitti:
Aattelin et koiralenkillä jees ja tuolla hiekkalaatikon reunalla ku on päivystämässä. :))kyl mä osaan kirjoittaa, tää näppis suoltaa omiaan. ;D
- sirpamaikkarilta
rapiskarpalo kirjoitti:
Aattelin et koiralenkillä jees ja tuolla hiekkalaatikon reunalla ku on päivystämässä. :))takia sitä on tullu hankittua useammankin kerran niitä tuulipukuja. Ja laadusta tinkimättä.
- rapiskarpalo
ja tottakai, tonne pihalle hiekkalaatikolle mentäessä. :D
vaateteollisuuden myytti
- on yksi rumuuden
muoto, mitä kestääkseemme, meidän täytyy vaihtaa ainakin kaksi kertaa vuodessa. Jotenkin näin se taisi mennä Oscar Wilden sanoin.
"Pukeudun ainoastaan tyylillä"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251501
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235