osaisiko joku kiinalaisiinhoroskooppeihin enempi tutustunut kertoa miten kyseiset merkit sopivat toisilleen?
entä millätavalla olisi järkevintä tehdä tiikerille selväksi omat tunteet?kertoakko suoraan vai vihjailla pikkuhiljaa?
kiitoksia asiallisista vastauksista :)
Härkä vesi-sika(N) ja Rapu tuli-tiikeri(M)
2
593
Vastaukset
- Tulisika
Kyllä Sika ja Tiikeri sopivat toisilleen mutta pitää muistaa, että Tiikeri on levoton ja Sika hieman veltto (tapojensa orja). Tiikeri loikkii helposti tiehensä.
Kysyt: millä tavalla olisi järkevintä tehdä tiikerille selväksi omat tunteet? Vastaus: Sika rakastuu aivan liian helposti ja paljastaa tunteensa liian helposti. Onko toinen osapuoli paljastanut tunteensa?
Vesisika on empaattinen ja kiltti (Vesi Vesi). Häntä leimaa myös Sialle ominainen päättäväisyys kieltäytyä näkemästä pahinta muissa ihmisissä.
Tulitiikeri: tiikerin kiinteä elementti (Puu) väistyy tässä Tulen tieltä. Tulitiikerillä on rajattomasti energiaa ja hän arvostaa toimintaa -eikä jää missään vaille huomiota!
Härkä (maa) "omistaa", Rapu (vesi) "tuntee". Rapu rakastuu helposti ja pettyy helposti (Rapu ihannoi naisia).
Rakastunut Härkä on omistushaluinen.- selväksi
vielä tunteitaan tehnyt. keskustelujen perusteella kuvittelisin että myös miehellä olisi jonkinlaista kiinnostusta minua kohtaan.
itse vain harvoin uskallan tehdä aloitetta, mutta tämä mies tuntuisi erilaisemmalta kuin aikaisemmat, ja sen vuoksi hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180