Super Mario Bros 3 - "rahalaivat?"

dfgdg

Muistan ku pienenä pelasin nii jollai kikalla sai semmosen rahalaivan, tai siis samanlaisen ku joka maan se loppujuttu on mutta se oli täynnä rahaa.
Oliksiinä joku että aika ja rahamäärä vai pistemäärä piti olla sama vai mite?

6

3950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla piti olla esim. 1 maassa 11 kolikkoa ja pisteiden vika numero piti olla 1 ja taas 2 massa 22 kolikkoa ja pisteiden vika nro 2. En oo kyl ihan varma, mut muistelisin et noin se meni.

• Minä se vaan olen xD

Ainankin Super mario bros pelissä saa ilotulituksia jos levelin pelaamiseen kestää esim 112 Sekuntia tai Kenties 111 Mutta saattaapi olal että tämä hauska sääntö ei ole Smb3 :S

• Maario
        Minä se vaan olen xD kirjoitti:

Ainankin Super mario bros pelissä saa ilotulituksia jos levelin pelaamiseen kestää esim 112 Sekuntia tai Kenties 111 Mutta saattaapi olal että tämä hauska sääntö ei ole Smb3 :S

Näin se menee:
        Sinulla täytyy olla yhden maan loputtua raha)määrä, joka on jaollinen yhdellätoista (11,22,33,44,55,66,77,88 tai 99). Tämän jälkeen sinulla tulee olla pistemäärä, joka loppuu samaan kymmeneen kuin rahamääräsi. Esim. jos sinulla on 11 kolikkoa, pistemäärän tulee päättyä 10. Jos on 22 kolikkoa, pistemäärän pitää päättyä 20 jne. Kellolla ei ole mitään merkitystä. Paitsi jos olen maalin kohdalla, ja sinulla on esim. 33 kolikkoa ja pistemääräsi loppuu 30, olet jo kiinni rahalaivassa. Pidä kuitenkin huoli siitä, että kun otat kortin, kellossa tulee olla PARILLINEN luku. Näin se ilmestyy. Rahalaivaa ei voi saada maailmoissa 2,4,7 ja 8 johtuen siitä, että näissä maailmoissa ei ole vasaraveljeksiä.

• mario12345
        Maario kirjoitti:

Näin se menee:
        Sinulla täytyy olla yhden maan loputtua raha)määrä, joka on jaollinen yhdellätoista (11,22,33,44,55,66,77,88 tai 99). Tämän jälkeen sinulla tulee olla pistemäärä, joka loppuu samaan kymmeneen kuin rahamääräsi. Esim. jos sinulla on 11 kolikkoa, pistemäärän tulee päättyä 10. Jos on 22 kolikkoa, pistemäärän pitää päättyä 20 jne. Kellolla ei ole mitään merkitystä. Paitsi jos olen maalin kohdalla, ja sinulla on esim. 33 kolikkoa ja pistemääräsi loppuu 30, olet jo kiinni rahalaivassa. Pidä kuitenkin huoli siitä, että kun otat kortin, kellossa tulee olla PARILLINEN luku. Näin se ilmestyy. Rahalaivaa ei voi saada maailmoissa 2,4,7 ja 8 johtuen siitä, että näissä maailmoissa ei ole vasaraveljeksiä.

Olen muuten saanut rahalaivan 2. maailmassa. Eli vasaraveljeksillä ei ole merkitystä?

• Ooooioooooo

jaa

• Anonyymi

Mulla kans tuli kerran ja ennen sitä en ollu saanu sitä. Jouduin siis kysyy äitiltä että mikä se on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6763
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2932
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1261
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1110
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223