Katselin juuri Pääsiäis-sormukset, jotka olen nähnyt aiemminkin useaan kertaan. Nyt kiinnitin huomioni ihanaan musiikkiin. Mistä saisi tai tiedättekö tms. Olisin kiitollinen. Musiikki on nimittäin mielestäni elokuvamusiikin mahtavimpia, tukee tarinaa, mutta on sinälläänkin omiin korviini hyvältä kuulostavaa. Siis apuva.
Soundtrack
mistä
3
1242
Vastaukset
- cdcdcdcd
Osta joku CD :) Tai sitten lataa jostan :) Mulla onpi niitä kännäs :) ja PC:l :) ihanaa musaa kyllä!
- moviemusic
niin no jos löydät niitä soundrackeja viel jostain...tai sitten voit tilata nettikaupasta, esim.CDON.COM:sta löytyy, tais olla sellanen mis oli kaikki kolme yhessä ja sitten niistä on vielä sellainen COMPLETE RECORDINGS-boxi, eli kaikki kappaleet siitä leffasta
- very tyytyväinen
Löysin, kiitokset vihjeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220