JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! tuhkimotarina alkaa uudestaan 31.3 subilta kello 17.00. mä ainakin rupeen kattoo. alatteko te katsomaan.
TUHKIMOTARINA ALKAA UUDESTAAN
12
818
Vastaukset
- yks vaan
aio katsoa sitä enää kolmatta kertaa.. mieluummin seuraan lemmen viemää
- Estrambótica
Tietysti alan seuraamaan taas! Tuhkimotarinasta ei saa koskaan kylliksi!
- Oribel
Kaikki kyllä ties tän et se alkaa koht :D mutta mikäs siinä jos sen vielä muutaman kerra mainitsee :P On niiiin kivaa et se alkaa ku en oo nähny niit jaksoi n.1-50 ni tosi kiva kattoo niitä :) ja oottelen innoissani et tulee taas niit orestes & bella kohtauksii mut niitä saan kyllä ootella :D
- orestes<3
Tietenki...Ootan,että nään Jordin lihakset ja Jordin&Pandoran ja myös oresteksen
- Chiquitita
Tottakai mä katon Tuhkista! Mäkään en nähnyt parin ekan kuukauden jaksoja. :( Mut nyt saan nähdä ne ja kunhan se dvd:kin tulee, voin katsoa ne vaikka kuinka monta kertaa! Ihanaa. =]
- Lattuska
Siis jos haluutte nähä Chiquista ja Franklinista videoita nii toi osote http://www.youtube.com/results?search_query=chiqui y franklin parte 2&search_type=
Niitä on kai 52 ja alkaa ykkösestä mä oon kattonu niitä aika paljon, koska tykkään Franklinistä ja Chiquista ja ne spii yhteen.
Joten jos kiinnostaa niin tottakai kokeilet. - gordabella
Aion katsoa ainakin alusta ne jaksot, joita en ekalla kerralla nähnyt. Mutta sitten, kun alkaa taas tutut jaksot niin en välttämättä joka päivä katsoa... Olen töissä aina uusinta-aikaan, joten en jaksa laittaa joka päivä dvd:lle. Mulla on onneksi kaikki jaksot jo ilman tekstejä, ja kesällähän tulee se boksi, joten tässähän meitä Tuhkis-faneja hemmotellaan oikein urakalla! Mutta todetakoot: TUHKIS ON AIVAN IHANA TELENOVELA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Chiquitita
TOTTA! :D
- MiGordaBella_fanittaja
... Mutta mä en saa DVD:eitä, kun sarja tulee uusintana telkkarista...
- timanttitypy
moi totta helvetissä alan kattoo!!!! ketä kerto sulle et se alkaa alusta?
- Bella de la Rosa Montiel
tottakai alan tai siis aloin jo katsomaan, en olekaan aikoihin kirjoitellut tänne mitään tai lukenut tätä palstaa.
- kyllä
tottakai
viime vuonna jä tasan yksi jakso näkemättä, innolla odottelen sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214