neuvolassa sanottiin että vois alkaa maistelee ja syömään noita hapanmaitotuotteita. oli puhetta piimästä ja viilistä nyt ainakin. mutta mites on sit jukurtin laita?saako sitä antaa? ihan noita samoja ku me itsekkin syödään? ikää on 10kk.
hapanmaito tuotteitsta
3
661
Vastaukset
- näin meille sanottiin
tässä nyt joitain mitä meille sanottii että voi alkaa kokeileen: viili(maustamaton),jukurtti(maustamaton),raejuusto,
piimä. ja siis maustamattomia ja vähäsuolasia ja vähärasvasia(no aikalailla sellasia ne kaikki taitaa ollakkin). makua voi laittaa vaikka niistä vauvan hedelmä/marjasoseista. - ..tuotteita ovat
Bulgarianjugurtti, viili, rahka, raejuusto ja piimä.
Ja aluksi ihan makuannoksia, muutama ruokalusikallinen vaan kerrallaan,
koska vauvan ruoansulatus ei ole tottunut käsittelemään meijerituotteita.- pieniä määriä kerrallaan
suositeltavaa lisäksi, että sekoitat esim. luonnonjogurttia(aluksi puoli teelusikallista) hedelmäsoseeseen ja katsot miten vauvan elimistö reagoi. Suoraan sitä jugurttia ei kannata antaa,vaan aluksi sekoitettuna johonkin jo tuttuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358