Nyt se alkoi, eli Panun tulevan levyn promoaminen ja Annaahan siinä tullaan hyödyntämään.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/627009?larnos_panu
Panu hyväksikäyttää
4
398
Vastaukset
- kaksi
sopivat toisilleen paremmin kuin hyvin. Molemmat pintaliitäjä pissiksiä; kaikki meille heti- tyyppejä. Luulevat olevansa suuriakin staroja kun saavat keikan ostarille. Lukisivat nyt vain ammatin itselleen, sillä ankeata on kun kersojen suosio laskee.
- ei olisi
Mr. Anna Abreu, olisi tyyppi unohtunut jo aikaa sitten ja Panu & taustajoukot tietää tämän vallan hyvin. Oliko muka sattumaa että suhde (jonka kaikki tiesi jo vuosi sitten) julkistettiin juuri nyt kun levyä pukkaa?
En usko, että Panusta tulee mitään suurempaa huolimatta kuuluisasta tyttöystävästä. Ei sillä ole kummoinen lauluääni, on liian vanha pikkutyttöjen märkien päiväunien kohteeksi ja ennenkaikkea Panussa ei ole tippaakaan persoonallisuutta. Harmaata massaa. Siinä meillä on Christian Forss kakkonen (aivan..muistaako joku vielä hänet? ;D) sillä erolla että Christian laulaa paremmin... - taas*
uusi lööppipariskunta Mervin ja Matin sekä Tanjan ja Ollin seuraan.
- lisää
täytettä iltalehtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204