Tere, ostin 2003 mallisen Cherokeen 2,8CRD. Ajovalo meni tuossa työmatkalla pimeäksi ja parkkipaikalla kurkkasin sen verran konepellin alle että ahdasta on. Ohjekirjassa on joitakin "omituisia" jenkki koodeja lampuille, mikä mahtaa olla Eurooppalainen koodi ( H? )esim. ajovalolle ja muutkin lamput tietennii kiinnostais. Olisi mukava ostaa varaosa ennen "keulan purkua".
Valojen
koodit
4
761
Vastaukset
- ..............................
H4 ...............................
- koodit
Kiitokset !!!
- hghghghgg
kanattee vaan vaihella itse ne lamput jos vaan viittii
korjaamolla pienin velotus on 1 tunti jaettuna 10
eli 100€/h *0,1= 10€ plus lamput- koodit
Jup näin kannattaa ja teinkin. Mielenkiintoista ettei ohjekirjassa ole mitään mainintaa kuvista puhumattakaan valojen vaihdosta. Homma toimii kuitenkin hyvin: Grilli irti, neljä ruuvia, sitten umpio irti, kaksi ruuvia ja vot kädessä on umpio lamput voi vaihtaa vaikka olohuoneen pöydällä ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768