vihdoinkin tämä 60 mutta kauanko????
Se pyörii
13
565
Vastaukset
- RosaLiiin
...minne sfääreihin vastaukseni menee.
pyrynsekaisia terveisiä savonmaalta sinulle- ibiza*
myös täältä Lapin ja Lannan rajalta... :):)
- "terveellinen
loma" ollut ainakin minulle.
- * Lomailija *
Olipa tosiaankin virkistävää, ihan kuin uusi asia nyt muutaman pvn paussin jälkeen!!
- kohtuus kaikessa
Itse olen pyörinyt täällä useita vuosia. Olen kirjoittanut ja minulle on vastattu. Joskus on muodostunut pitkäkin ketju, mikä on aivan hyvä.
Kyllä minä ymmärrän, jos jonkun uteliaisuus liikkuu tuolla toisten sänkykamari hommissa, että juttu tyrehtyy.
Eikös ole jo valtakunnan tasolta tuomittu tällaiset jutut, joissa udellaan liian henk.koht.asioita?
Aina ei tarvitse säätietoja vaihtaa, tai juomisensa määrää. Joitakin häiritsee juttu, minkälaisia ihmisiä/luonteita olemme? Onko punamusta, vai sinivalkoinen? Käyttääkö mustia vaatteita, vai värikkäitä?
Kohtuullista olisi, jos jokaisen aloitukseen vastattaisiin omilla näkemyksillä, eikä tyrmättäisi aloittajan aihetta.- on ollut
jumissa muutaman päivän, koko homma.
- harmitti
on ollut kirjoitti:
jumissa muutaman päivän, koko homma.
Minäkin kiirehdin kotiin, kun kolme päivää meni kyläillessä. Arvaa, harmittiko, kun ei posti auennut. Ilmoitus oli vain, että vikaa korjataan!
Taitaa olla kuin Sampo Pankki. Ulkomaille kun siirretään kaikki toiminnot, niin homma ei toimikkaan.
Kamalinta on odottaa tilannetta, kun kaikki yhteys meneekin poikki, koko internet romahtaa, pankki- ja muut yhteydet katoavat. Laskut jää maksamatta ja taas palataan entiseen pankkien lattioita likaamaan köyhälistönä, kun ei ole suuria sijoituksia tai talletuksia.
Nyt ajetaan alas lankapuhelimia syrjäseuduilla ja kuuluvuus on nolla kännyköillä esim. minunkin kesäpaikassa. Kunnalliset palvelut kuitenkin hyrrää lankapuhelimilla, joten laskua kertyy huomattavasti kännyasiakkaalle, kuten olen huomannut.
Jotain pitäisi tehdä, kun vain tietäisi mitä? - on yksi
harmitti kirjoitti:
Minäkin kiirehdin kotiin, kun kolme päivää meni kyläillessä. Arvaa, harmittiko, kun ei posti auennut. Ilmoitus oli vain, että vikaa korjataan!
Taitaa olla kuin Sampo Pankki. Ulkomaille kun siirretään kaikki toiminnot, niin homma ei toimikkaan.
Kamalinta on odottaa tilannetta, kun kaikki yhteys meneekin poikki, koko internet romahtaa, pankki- ja muut yhteydet katoavat. Laskut jää maksamatta ja taas palataan entiseen pankkien lattioita likaamaan köyhälistönä, kun ei ole suuria sijoituksia tai talletuksia.
Nyt ajetaan alas lankapuhelimia syrjäseuduilla ja kuuluvuus on nolla kännyköillä esim. minunkin kesäpaikassa. Kunnalliset palvelut kuitenkin hyrrää lankapuhelimilla, joten laskua kertyy huomattavasti kännyasiakkaalle, kuten olen huomannut.
Jotain pitäisi tehdä, kun vain tietäisi mitä?sähköpostiosoite suomi24 kautta. Ikinä en ole sitä käyttänyt.
On olemmassa muita, valtavin muistiominaisuuksin.
Saappaat nähdä tulevassa, miten maaseudun asukkaita palvellaaan, vai palvellaanko ollenkaan.
Lankayhteydet loppuu, posti keskittää palvelunsa taajamiin, hinnat varmasti nousevat haja-asutusalueilla.
Palataankohan postinjakajaan, joka käy silloin tuomassa postin, kun muistaa, tai on palkattu. - ibiza*
ole kolmeen päivään pyörinyt mikään kun kaikki 24:n keskusteluryhmät ovat olleet vialla... Ei kyllä ole haitannut yhtään ainakaan minua!!!
on yksi kirjoitti:
sähköpostiosoite suomi24 kautta. Ikinä en ole sitä käyttänyt.
On olemmassa muita, valtavin muistiominaisuuksin.
Saappaat nähdä tulevassa, miten maaseudun asukkaita palvellaaan, vai palvellaanko ollenkaan.
Lankayhteydet loppuu, posti keskittää palvelunsa taajamiin, hinnat varmasti nousevat haja-asutusalueilla.
Palataankohan postinjakajaan, joka käy silloin tuomassa postin, kun muistaa, tai on palkattu.Kun posti yksityistetään, palvelut loppuvat syrjäseuduilta tai muuttuvat kalliimmiksi. Kun VR yksityistetään ja kilpailutetaan, liikenne haja-asutusalueille loppuu.
Tämä näyttää olevan kansan tahto.- aatu aa..
Aiheethan ovat täällä olleet mukavia, sellaisia että ne kiinnostavat palstalaisia.
Sänkykamariasiatkin kiinnostavat, mikseivät ne saisi koskettaa myös tämänikäisiä, joilla ne ovat ongelmia.
Miksei sitten säätietoja voisi vaihtaa, onhan Espoossa mukavaa tietää, mitä on hiihtokelejä Rovaniemellä jne.? - tahto?
jocus kirjoitti:
Kun posti yksityistetään, palvelut loppuvat syrjäseuduilta tai muuttuvat kalliimmiksi. Kun VR yksityistetään ja kilpailutetaan, liikenne haja-asutusalueille loppuu.
Tämä näyttää olevan kansan tahto.Ei ainakaan minun, eikä kyllä kenenkään tuntemanikaan henkilön, liekö Sinunkaan.
Taitaa olla EU:n tahto, jolla ihmiset halutaan asutuskeskuksiin, ja maaseutu tyhjäksi, ehkä eurooppalaisille ihmeteltäväksi suurena, vapaana eläintarhana? ;)
Polttonesteiden hinnannousut eivät tee hyvää, maalla kun on lähes mahdoton elää ilman jonkinlaista kotteroa, jota autoksi kutsutaan. - jocus*
tahto? kirjoitti:
Ei ainakaan minun, eikä kyllä kenenkään tuntemanikaan henkilön, liekö Sinunkaan.
Taitaa olla EU:n tahto, jolla ihmiset halutaan asutuskeskuksiin, ja maaseutu tyhjäksi, ehkä eurooppalaisille ihmeteltäväksi suurena, vapaana eläintarhana? ;)
Polttonesteiden hinnannousut eivät tee hyvää, maalla kun on lähes mahdoton elää ilman jonkinlaista kotteroa, jota autoksi kutsutaan.Jos ihmiset äänestävät eduskuntaan näitä palveluiden leikkaajia, niin eikö se silloin ole kansan tahto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124