Hei!
Tietääkö kukaan mistä kaupasta löytyisi Disney Prinsessat- säilytyslaatikoita? Kerran jossain kaupassa näin, mutta nyt kun tarvitsisi, ei mistään löydy! Netinkin olen yrittänyt koluta läpi.
Nalle Puhia kyllä löytyy, mutta ei prinsessoja..
Tarkoitan nyt sellaisia suht isoja (esim. lelulaatikoiksi käyviä) "arkkuja".
Kiitos vastauksista!
Disney Prinsessat
4
1060
Vastaukset
- niitä
tuntuu olevan, olisko prismassa tai jyskissä
- Prinsessan äiti
Huuto.net on pullollaan kaikkea disney prinsessa tavaraa. Jos et löydä valmiita laatikoita niin osta esim. huutonetistä isoja prinsessatarroja ja lätki ne laatikon kylkeen...
- prinsessan äiti
Itse olen sisustanu kans lapseni huoneen ´disney princess matoill atauluilla sun muulla:D hobbyhallissa ainaski on lipasto disney princess merkkiä http://www.hobbyhall.fi/ ja jyskissä taitaa olla niitä säilytyslaatikoita sit:)
- kolmen äiti 78
tytöllä on prinsessa lelulaatikot (isot muoviset) ja ne on ostettu hong kongista vuosi sitten.
Huuto.netissä mun mielestä kalliita prinsessa tuotteita ja sitten vielä isot postituskulut päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015