Onko teillä muilla kuumeen aikana kosketusarka iho? Mietin vain, että onkohan ihan normaali asia. Itselläni on nyt kuumetta 38,5 astetta, hieman heittelee päivän aikana puoli astetta suuntaan jos toiseen. Iho on keskeltä selkää ja vatsaa alaspäin ihan jalkateriin asti kosketusarka ja "kipeä" esim jos makoilee, tuntuu että sattuu ihoon ja se on myös hassusti kananlihalla. Ei auta, vaikka miten pukisi. Nukkuminen on sen takia hankalaa, kun ihoon koskee, jos vaihtelee asentoa.
Eniten kosketusarkuutta on alaselässä ja takareisissä. Iho on ihan normaalin näköinen muuten.
Kosketusarka iho
5
18453
Vastaukset
- siihen___
kuumeeseen.
- minullakin aina kuumeessa
ettei halua että mikään koskisi ihoon. Siksi kääntyminenkin makuullaan tekee inhottavaa. Aivan normaalia siis kuumeeseen liittyvää. Don't worry! Pikaista paranemista! Sitä on vaan sairaasti (kirjaimellisesti) liikkeellä. Mullakin vanhin poika tällä hetkellä kovassa kuumeessa, juuri kun nuorimmainen selvisi rotaviruksesta.. Tätä aikaa keväästä..
- quatromama
Mulla on ilman kuumettakin aina aika ajoin, on pirullinen vaiva.Nytkin justiin on ollu muutaman pvn vasen puoli alaselästä polveen asti, takareiden puolelta.
- koskee
Täysin normaalia! Mulla ei tarvii paljon kuumetta olla kun iho on päästä varpaisiin arka ja kipeä, samoin lihakset
- Kuumeinenmuigeli
Täälä sama ongelma. Huomaan jo siitä tulevani kipeäksi, kun selän ihoa alkaa särkemään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707