Moikka!
Ripottelen näitä ilmoituksia sinne tänne, joskos vaikka tärppäisi.
Haen tänä vuonna tuonne Savonlinnan opettajakouluun opettajaksi lukemaan. Alaa olen jo opiskellut, mutta Savonlinna on ihan vieras kaupunki ja tämä ”VAKAVA”-systeemikin tullut vasta sen jälkeen, kun minä ensimmäisen kerran pääsin alaa lukemaan (v.2005). Nyt siis kuitenkin yritän vaihtaa ja hakea Savonlinnaan. Olisi tosi mukava löytää ihmisiä, joilla on samat aikeet.
Eli jos aiot hakea tänä vuonna Savonlinnan opettajakouluun, niin pistähän tänne puumerkkiä. Ilmoitan oman sähköpostiosoitteeni sitten jos tähän ihmisiä ilmestyy. Minusta olisi ihan mukava jo etukäteen tuntea joku, jonka kanssa sitten sompailla pitkin Savonlinnaa.
Kiitän ja kumarran.
Savonlinnan opettajakoulu
"Kaveria" pääsyk...
2
449
Vastaukset
- c.m.m
Moikkis!
Olen hakemassa Savonlinnan OKL ja itsellä samat fiilikset, kun täysin vieras kaupunki, jossa en ole edes vieraillut :) Innoissani olen silti lähdössä, jos vaan opiskelupaikan onnistun sieltä nappaamaan! Tässä mun meili, niin voidaan kirjotella: aurinkotanssi@wippies.com - c.m.m
Moikkis!
Olen hakemassa Savonlinnan OKL ja itsellä samat fiilikset, kun täysin vieras kaupunki, jossa en ole edes vieraillut :) Innoissani olen silti lähdössä, jos vaan opiskelupaikan onnistun sieltä nappaamaan! Tässä mun meili,niin voidaan kirjotella: aurinkotanssi@wippies.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005