Wincapita!! JEAH!!!

Quinka tyhmää tämä kansa on???

9

4755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallukas

kehitysvamma kehiin

• mitähän sä oikeen tyhmällä tarkotat? wincapitaan sijoittaneita vai? kyllä jokaviikkoiset lottoajat vasta tyhmiä on. olin mukana ja sain todella moninkertaiset voitot. aikansa kutakin vaan.

• siihen, jos

todetaan rikolliseksi toiminnaksi, rikoshyöty menee valtiolle! Eix ole yhtään tietoa Suomen laista? Se, ettet mahdollisesti tiennyt kyseessä olevan huijaus, ei ole mikään syy välttyä tuolta. Suomen valtio osaa kyllä ottaa omansa pois :D

• siihen, jos kirjoitti:

todetaan rikolliseksi toiminnaksi, rikoshyöty menee valtiolle! Eix ole yhtään tietoa Suomen laista? Se, ettet mahdollisesti tiennyt kyseessä olevan huijaus, ei ole mikään syy välttyä tuolta. Suomen valtio osaa kyllä ottaa omansa pois :D

ole ottaa osaa sellaseen.jos jättää verot maksamatta tuloista on verorikollinen,ei muuten.

• tietämätön..
        muualla kirjoitti:

ole ottaa osaa sellaseen.jos jättää verot maksamatta tuloista on verorikollinen,ei muuten.

luuletko, että rikoksella hankittu omaisuus muuttuu lailliseksi, jos siitä maksaa verot, esim. pankkiryöstö, huumekauppa jne. heh, heh.

• Suututtaa
        tietämätön.. kirjoitti:

luuletko, että rikoksella hankittu omaisuus muuttuu lailliseksi, jos siitä maksaa verot, esim. pankkiryöstö, huumekauppa jne. heh, heh.

Toivottavasti olet tyytyväinen myös siihen, että olet rahoittanut toimintaa, jonka pääjehut nyt lekottelevat Thaimaassa paossa poliisia. Mukana joukossa on myös tiettävästi ainakin 1 pedofiili. Mihinköhän se siellä tuhlaa sijoittamasi eurot? Hyviä jatkoja vaan aivottomaan elämääsi, toivottavasti nukut yösi hyvin.

• Suututtaa kirjoitti:

Toivottavasti olet tyytyväinen myös siihen, että olet rahoittanut toimintaa, jonka pääjehut nyt lekottelevat Thaimaassa paossa poliisia. Mukana joukossa on myös tiettävästi ainakin 1 pedofiili. Mihinköhän se siellä tuhlaa sijoittamasi eurot? Hyviä jatkoja vaan aivottomaan elämääsi, toivottavasti nukut yösi hyvin.

ettei mikään sun johonki hyväntekeväisyyteen tai muuhun antamasi raha päädy ikinä yhdellekään rikolliselle. Eihän kukaan(en minä ainakaan)mukaan mennyt voinut tietää että mukana voi olla sellasia tyyppejä. Niitä voi olla muuten(ja onkin)mukana vaikka Suomen eduskunnassa.Kyllä mun sijoittamani rahat on pikkupapuja näille.Sain ainakin omani moninkertaisena takaisin joten en menettänyt mitään.Jos olette kaikesta aina noin varmoja ja tietoisia niin onnea vaan!

• ei jymäytetä
        muualla kirjoitti:

ettei mikään sun johonki hyväntekeväisyyteen tai muuhun antamasi raha päädy ikinä yhdellekään rikolliselle. Eihän kukaan(en minä ainakaan)mukaan mennyt voinut tietää että mukana voi olla sellasia tyyppejä. Niitä voi olla muuten(ja onkin)mukana vaikka Suomen eduskunnassa.Kyllä mun sijoittamani rahat on pikkupapuja näille.Sain ainakin omani moninkertaisena takaisin joten en menettänyt mitään.Jos olette kaikesta aina noin varmoja ja tietoisia niin onnea vaan!

ainahan kaikella on riskinsä. harva taisi saada omansa pois( eihän sitä olisi lopetettu jos olisi maksettu kaikki voitot ulos) varmaan moni puheissaan sai omansa ulos. uskokoon ken tahtoo. ei se ole pöljä joka tahtoo vaan se joka antaa !!!!!!

• Voitot
        muualla kirjoitti:

On muiden Wincapitaan sijoittamia rahoja, pahimmillaan sinun kohdallasi kysymys voi olla petoksesta jos aiot "voittosi" pitää. Kannattaa
        kysyä poliisilta toimintaohjeita. (ei siis näiltä palstoilta)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe