entäs jos elvis ja pricilla ei oliskaan eronnut?Mitäs luulette että olis tapahtunu?mä veikkaan että elvis olis, pysynyt kunnossa.Ja keikkoja olis huikan vähennetty(pricillan vaatimuksesta).Hittien teko olisi jatkunut ja veikkaan, että olis tullu toinenkin lapsi.Mahdollisesti olisi, tehnyt yhteistyötä jerry lee lewiksen kanssa enemmänkin.
tuli tämmönen mieleen
pablo83
2
242
Vastaukset
- ei olisi
muuttanut tapojaan.Vaimot ja muut naikkoset eivät paljon kunkun tapoihin voineet vaikuttaa eikä päihde mieltymyksiin.Eversti piti aina elviksen kiireisenä keikkojen suhteen,vaikka 76-77 ois ollu jo todellisen loman tarve...............
- kyllä
Ero on kovapaikka useimmille miehille. Elviksestä näki kyllä selvästi, ettei hän ollut senjälkeen entisensä, mutta elämä menee niinkuin menee eikä uusintamahdollisuutta ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358