Vaakamies ei osaa päättää

perkule

Voi ei sentään! Olen tavannut ihanan vaakamiehen jonka kanssa haluaisin sitoutua. Voitteko kuvitella, kaksosnainen on siinä tilanteessa että pystyisi sitoutumaan..? Noh, vaakamies vain jahkaa. Sanoo että rakastaa ja haluaa mutta että pelottaa. Mikä? Miettii kuitenkin jo avioliittoakin.. Kääk, en minä sitä vielä halua, ensin seurustelua.. Kertokaas nyt vaakamiehet ja sellaisen tuntevat, että miksi vaaka jahkaa? Hänhän pahimmassa tapauksessa menettää sen mitä oikeasti halusi jos jahkaa liian kauan. Kaksosnaisena olen mennyt kärsivällisyyteni äärirajoille odottaessani toista saamaan puntit tasan. Vaan eipä näytä silti tapahtuvan mitään! Miten kannattaisi toimia, heilauttaa puntteja niin että mies tajuaa että voi tosiaan menettää vai koittaa tasoitella toiselle tietä ja auttaa pitämään puntit tasassa?

5

2161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .pelottaa..

..niin ei se punttien heiluttelu kyllä mitään auta, päinvastoin pahentaa.

Tunteissaan ihmiset ovat peloissaan kuin pienet lapset, joita silloin otetaan kädestä kiinni ja autetaan ylittämään pelkonsa : )

Yhdessä puuhaaminen on monesti sellainen mikä kasvattaa luottamusta molemmin puolin. Mieluummin joku isompi juttu mihin pitää sitoutua kauemmaksi aikaa, siinä ne tulee punnukset jos todelliset luonteenpiirteetkin tutuksi.. oppii tuntemaan paremmin toisensa ennen sitä papin aamenta.. jos sitä sitten enää tarvitaan, kun kuitenkin on kyseessä äärilaidasta toiseen ailahtelevat kaksonen ja vaaka. Mutta mielenkiintoista varmasti tulee olemaan.. sivustaseuraavillekin ; )

• vaakan nousu

Itse myös kaksonen ja pidin hyvänä oman sitoutumiskammoni takia tätä suhdetta vaakamieheen, no tämä jahkailu oli kaksoselle liikaa, kun elettiin kuitenkin vaakamiehen ehdoilla, jäi fiilis, että odottelee, että josko sittenkin jotain parempaa nurkan takana. Tunnepuoli tässä suhteessa sai kaksosnaisen siis minun tuntumaan tunteelliselta, mitä sitäkään ei aiemmin ollut tapahtunut, toinen olikin sitten aika pihalla sillä puolella. nyt välttelen vaakoja, mutta vaakanousuni niitä aina tielleni heittelee tai kiinnitän niihin huomiota.

• vaaallinen mies

minä vaakamies myös en osaa päättää mitään nopeasti vaan pyörittelen asioita mielessäni pitkään ja yleensä teen väärän päätöksen lopulta sitten,se on sitä meikäläisen tuuria.

• ja järki päähän

Eli ihan sama onko horoskooppi merkki ikinä mikä vaan....jos tilanne on tuo, mikä teillä, niin sinä otat vaan vaakakupit käsiisi ja mietit, että plussaa on näin ja näin ja miinusta on sitten tämä ja tämä..parisuhde on aina kompromisseja...ja jos siedät jahkaamista, mutta mies muuten ihana..niin kannattaa miettiä, että onko se jahkaaminen pahasta..ja onko sinun intoilusi kenties turhan aikaista....että onko jahkaaminen jahkaamista..vai sitä seurustelua justiinsa...mieti, että mikä sinut saa hinkumaan etenemistä vauhdilla...ja onko se niin tärkeää sinulle, että olet valmis vaikka luopumaan koko kaverista..niitä kompromisseja ja sitä mitä voi kestää..ja mitä ei..

• ..somasti..

..sanottu ja niin oikeasti tietävästi ; )))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      85
      3141
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3003
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe