Moi!!! Olisiko kenelläkään kinkkupasteijan reseptiä, koska en löydä itse sitä mistään kirjoista, enkä netistäkään...Kiitän paljon jos vastaatte minulle...ja olisi kiva jos kertoisitte, että mistä löysitte reseptin...Ja kiitän jo etukäteen vastanneille... ^^
Kinkkupasteijan resepti???
3
4087
Vastaukset
- Homma..
Vähähiilihydraattinen kinkkupasteija on tehtävä hyvin luovasti, koska taikinassa on paljon hiilihydraatteja, joten sitä ei voi käyttää. Pohjalle pitkittäin siivutettu kesäkurpitsan viipale täytteeksi savukinkku juustoraaste kananmuna seosta hyvin maustettuna ja päälle kesäkurpitsan siivu ja vähän juustoraastetta, sitten uuniin 175C kunnes kullan ruskea.
- pasteijoita...
Kinkkupasteijoita ei syödä silloin kun laihdutetaan.
- nimimerkki.
Kuka sanoi, että aloittaja laihduttaa? Vhh:ta jatkavat elämäntapana usein juuri ne ihmiset, jotka ovat jo laihduttaneet sen avulla. Toisaalta taas, jos kinkku"pasteijasta" saa vähähiilarista, se sopii tosin myöskin laihduttajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259