niin elikkäs minulla on kaksi tyttömarsua,Lilli ja Milli.Lilli on vanhempi ja selvästi pomo. Nyt Milli on ihan maassa kun joudun pitämään ne erillään sen turvallisuuden kannalta. Ennen Lilli sieti milliä samassa häkissä noin viikon, mutta nyt heti millin nähtyään lilli käy puremaan sitä ja joudun tulemaan väliin. Tiedän kyllä että ihan pikkukahinoihin ei saa puuttua mutta tämä on jo vähän liikaa! Luulen että lilli ei taida sietää muitakaan aikuisia marsuja lähellään. Eli kysymys: ostanko Millille kaveriksi pienen tyttömarsun ja Pidän ne erillään Lillistä? Nyt marsuni asustavat kaninhäkissä 100*50 ja Dunassa 75*40. Viikon päästä saan taikakuutioita ja siirrän Millin taikakuutio häkkiin ja Lilli saa sen kaninhäkin, Onko marsuilla sitten ok tilat?
Ostanko uuden
marsun?
5
240
Vastaukset
- ....
Älä pidä eri häkeissä vaan hanki väliseinä .:)
- ostanko uuden
joo enpä nyt tiedä kun häkki olis sitten jaettuna aika pieni enkä löytännyt taikakuutioitakaan
- lotlot
Kyllä se väliseinä on paras
- Sedä
Todella vanha ketju, mutta tuo kanihäkki on todellakin liian pieni jos sen puolittaa..
- wdsd
Kuka näitä ketjuja nostaa ylös? Niin ärsyttävää!!!!! Jos ketju on 2008 aloitettu ja huomaat ettei siihen oo kirjoitettu moneen vuoteen niin mikä pakollinen tarve on nostaa se taas ylös???? Ja väliseinä noin pienene häkkiin ei tod. oo paras ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738