Löydän keskusteluja auton vuokrauksesta, mutta onkohan mopon tai skootterin vuokraus mahdollista?
Ja olisiko se hyvä vaihtoehto kulkemiseen?
Mopojen tai skootterien vuokraus?
3
1294
Vastaukset
Kokeilepa seuraava lähdettä:
Bicyles and Motors Rental
Rua António Joaquim Nunes Silva, 55a
Ponta Delgada
Tel/Fax 351 296 628 304
bikesrental@yahoo.com
Erään portaalin mukaan skooterin vuokraushinnat alkaisivat 20 e/pv.
Paikalliset ajavat mopoilla, skoottereilla, mootoripyörillä ja mönkijöillä.
Jonkin verran aiheesta on keskusteteltu tällä palstalla. Nämä vanhemmat viestiketjut löydät hakutoiminnolla, joka sijaitsee tämän palstan alussa. Kirjoita hakuun vaikka azorit, moottoripyörä.- Azoreille
Kiitos masseur!
- -Mika-
Azoreille kirjoitti:
Kiitos masseur!
Itse olin viime kesänä Azoreilla ja vuokrasin skootterin, vaihtoehtona oli kaksi mallia ja itse otimme hieman tehokkaamman version. Halvempi taisi olla 20 e päivä ja tuo tehokkaampi oli 25 e päivä. Lisäksi skootterin olisi voinut ottaa 3 päiväksi ja oliskohan silloin hinta ollut 45 e.
Skootteri oli ainakin meille se mukavin vekotin tutustua saareen ja ihan kivasti sillä eteenpäin pääsi, eikä ollut ongelmia löytää parkkipaikkaa ;)
Me löysimme skootterin vuokraus paikan paikallisesta turisti-infosta (esite) joka on Ponta Delgadan rantakadulla lähempänä linnoitusta.
Kannattaa varautua muutaman euron lisälaskuun kun palauttaa skootteria, täyttävät 2-tahti öljysäiliön. Mutta ei tosiaan ole kuin 2-3 euroo.
Mukavaa reissua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337