valkaisuaine vai värinpoisto?

nnnk

moikka!

mulla on tällä hetkellä markettivärillä värjätty tummanruskea/vihreä yms. väri päässä. eli siis ihan hirveä. nyt haluisin taas vaalean kun kevät tulee :)
oikeesti minulla on perus maantienvaalea.

Kannattaako tehdä monta värinpoistoa kotikonstein, vai sitten ostaa noita vvalkaisuaineita, mitä voi tilata mm täältä

http://www.top-kosmetiikka.com/verkkokauppa/index.tmpl?ryhma_id=152

en tiedä kumman puoleen pitäisi kääntyä. lisäksi ostan vielä hopeashampoota, jolla saisin keltaisuutta taitettua pois.

kumpaa suosittelette?

5

1832

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

Tuo valkaisuaine on sama kuin värinpoisto. En osaa sanoa onko se parempi kuin muut marketeissa myytävät. Yleensä hius kuivuu noilla aineilla herkästi vaikka paketissa muuta väittävät. Suosittelisin kampaajaa. Saatat joutua tekemään monta värinpoistoa joten koko prosessille saattaa tulla hinnaksi saman verran kuin kävisit kampaajalla. Itselläni ainenkin saatiin mustat hiukset ihan vaaleaksi kampaajalla. Sit värinpoistojen jälkeen kannattaa hiukset sitten kun ne on vielä hieman kellertävät niin värjätä tuhkanvaalealla kestovärillä jolloin hiuksista lähtee ylimääräinen lämpimyys/kellertävyys/punertavuus pois.

• nnnk

okei.. hmm. entä jos lähtisin raidottamaan hiuksiani itse vaalealla? tekisin aina muutaman raidan sinne tänne ja odottaisin taas pari viikkoa. onko mitään järkeä? :D

• .....................
        nnnk kirjoitti:

okei.. hmm. entä jos lähtisin raidottamaan hiuksiani itse vaalealla? tekisin aina muutaman raidan sinne tänne ja odottaisin taas pari viikkoa. onko mitään järkeä? :D

No käy se niin jos teet sillä värinpoistolla paljon raitoja ja odotat vaikka 2kk ja lisäät niitä sitten taas. Jos raidat näyttää kamalan värisiltä niin kannattaa nekin värjätä sillä tuhkanvaalealla.

• Anonyymi

Mistä hankia hyviä valkasuaineita ei sellaisia ruokakaupan bokseja

• Anonyymi

Ei mistään, mene kampaajalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1400
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      78
      1323
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      17
      880
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      846
    Aihe