missä vaiheessa olette kysyneet kummiksi? lapsen synnyttyä vai vielä odottaessa? toinen juttu sitten: ystäväni itse ilmoitti, että "jee, minä pääsen kummiksi". suostuin, mutta nyt asiaa pitkään mietittyäni. tämä ei kuulostakaan hyvälle. hän ei juurikaan ole muutenkaan minuun yhteydessä kuin harvoin, enkä kyllä usko että tulisi olemaan lapseenkaan. nyt on kyllä hankala ilmoittaa, että "et sittenkään pääse kummiksi"...
milloin kummiksi pyydetään?
6
3885
Vastaukset
- Nipsu 74
Hei!
Me kysyttiin kummeiksi ne henkilöt, jotka oltiin mietitty valmiiksi, kun he tulivat käymään ja katsomaan ekaa kertaa vauvaa..
Tuosta kummiuden "vaihtamisesta" en osaa sanoa mitään, varmasti tympeää, jos ystäväsi ei pidä yhteyttä ja olisi kuitenkin lapsesi kummi... - että tarkemmin asiaa
ajateltuani....
...ja kun et enää pidä yhteyttä....ja ....
tai sitten et senkummemmin soittele, otat ja pyydät ne kummit keitä YHDESSÄ siipan kanssa haluatte. - rv38+6
olen odotuksen loppusuoralla ja tiedossa on jo tulevat kummit. Kysyttiin n.kuukausi ennen laskettua aikaa, niin ainakin on se asia hoidettu. Kun paljon muutenkin on asioiden hoitamista vauvan synnyttyä.
- ......
minua pyydettiin kummiksi kun ystäväni odotti lastaan, aika alkuvaiheessa. lapsi syntyi, mutta kuoli viikkoa myöhemmin:( eli jos itse ajattelisin koska sitten joskus pyydän omalle lapselleni kummeja niin vasta kun lapsi on syntynyt ja kaikki hyvin. on ikävää koska tiedän että ystävääni (niinkuin tietysti jokaista) sattui menetys kovasti ja jokakerta kun näemme tiedän että muistutan lapsesta häntä -ja hän minua. tapauksesta on kuitenkin aikaa jo yli vuosi..
- seimen
Juuri ystäväni pyysi minua kummiksi, aivan alkumetreillä tosin. Tykkään paljon hänen ensimmäisestä lapsestaan ja olen todella kiintynyt lapseen joten luulen että, hän tiesi jo tasantarkkaan ilman miettimistä että tulen olemaan kummi... ja olen niin riemastunut koska olen pitkään halunnut kummilapsen. Itse minusta tulee olemaan kummi joka haluaa hoitaa paljon lasta ja ola muutenkin oikeasti paikalla eikä vaan lahjoja anna kerran vuodessa. Tosin kyseinen ystäväni on yksi muutamasta parhaasta tosi ystävästäni ja eikä tämä kunnia ole joku mikä vaan pakolla sysätään jollekkin vaan ilolla jokainen osapuoli odottaa lapsen syntämää.
- proteiini
mua pyydettiin kummiks pari kuukautta ennen lapsen syntymää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748