Nyt on sydämen vienyt skorppionimies.. joo ihana tunne, mutta kun itse seurustelen tai olen avoliitossa kalan kanssa, ja nyt ahdistaa tää tilanne. Vaakana olen kyllä aina tosi flirtti ja sitten välillä ihastun mutta ne menee ohi, tää skorppari herätti mussa jotain, mutta vaikuttaa kuitenkin liian vaikealta tapaukselta pidemmän päälle. Mutta voi sitä kemian määrää..pelottavaa
Miten vaaka skorppari sopii yhteen, siis ihan mielenkiinnosta ;)
Nyt on vaa-an kuppi kallellaan
6
1234
Vastaukset
- lyhyesti
Matti Vanhanen skope ja Susan K. vaaka. Hmm....
- eiks
se juttu mennyt vähän nurinniskoin?
Vaakahan siinä jäi perään haikailemaan.
- ei ole
mitään väliä sopiiko skorpioni vai ei.
Skopun jälkeen tulee jousimies, sen jälkeen kauris, vesimies jne... - ahdistua
Totut kyllä ajan myötä, sillä ihanan skorpparin jälkeen tulee ihana jousimies, jonka jälkeen kauris jne...
- pikkumyyyh
Minulle on käynyt samoin kuin sinulle, ainoa ero tässä on että olen skorppari nainen ja vaaka mihen kanssa on ollut säpinää ja paljon. itse seuristelen ja tämä kyseinen mies on avioliitossa. tosi mutkikasta kun ihastuu noin. olen yrittänyt lopettaa koko juttua mutta kun eieieiei.... !! me skorppionit tykätään siitä että ei toinen jätä paljoo arvailujen varaan! mutta silti meitä kiinnostaa tyyppi joka on hieman salaperäinen.välillämme seksuaalisuus on enemmän kuin 100%. mä en tykkää tilanteestani ja haluisin päästä tästä pois ennenkun tapahtuu jotn kamalaa. koita jaksaa säkin!!
- Vaaka nouseva neitsyt
Olin naimisissa skorpionin kans Ero tuli Kahden Kalan kans seurustelin Ei passanut kemiat Mutta Vesimiehen kans menee hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299