OSTAN AKAATTIKOTILON. KOTILON KORKEUS VOISI OLLA NOIN NELJÄ-VIISI SENTTIMETRIÄ. MINÄ ASUN TAMPEREELLA, LIELAHDESSA. KOTILO PÄÄSEE HYVÄÄN KOTIIN LUULTAVASTI LOPPUIÄKSEEN TOISEN KOTILON SEURAAN. AIEMPI KOTILO ON YHDENTOISTA KUUKAUDEN IKÄINEN. KIINNOSTUNEET: ÄLKÄÄ VASTATKO PALSTALLE VAAN SÄHKÖPOSTIINI
erika.repo@tampere.opit.fi
MAKSAN KOTILOSTA KOLME EUROA.
LUKEKAA KAIKKI TÄMÄ!
2
842
Vastaukset
- huomp.
Kun kirjoitat koko tekstisi CAPSILLA, se kuulostaa aivan siltä kuin huutaisit, eikä viestistä tule kovinkaan asiallinen eikä "luotettava". Luulen sinun haluavan vain, että viestisi huomataan. Mutta kyllä se huomataan ihan ilman capsiakin yhtä lailla.
Toisekseen akaattikotiloiden korkeuksia harvemmin mittaillaan. Kuoren pituutta lähinnä.
(ainahan sitä sanotaan että eläin tulee hyvään kotiin, mutta mitä se sitten todellisuudessa on ja uskotaanko sitä viestien perusteella, on sitten asia erikseen.)- <3 PikkuPallero <3
Joo, aattelin vaan et kaikki huomais viestin. Joo, ja pituuttahan mä tarkotin, kirjotin vahinkossa vaan korkeus (koiria käsiteltäessä oon tottunu säkä mittaukseen) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096