Minkälaisia tuloksia esim. HSE:lle tai Hankenille maisterihaulla hakevat olette saaneet? Itselläni tuo koe on ensi kuussa, ja olisi hauska kuulla muiden menestyksestä :)
GMAT tulokset
6
2075
Vastaukset
- @HSE
560 sain ja nyt opiskelen HSEllä. Tsemppiä kokeeseen.
- ..GMAT vielä edessä
Kerrotteko vielä minkälaisella lukemisella itse pääsitte kokeesta läpi, ja vaatiko koe teiltä muuta valmistautumista / valmentautumista?
Aion itse suorittaa kokeen vielä ensi kuun aikana ja haluaisin tietää kokemuksia sellaiselta joka on tämän jo läpikäynyt. - Karsta
..GMAT vielä edessä kirjoitti:
Kerrotteko vielä minkälaisella lukemisella itse pääsitte kokeesta läpi, ja vaatiko koe teiltä muuta valmistautumista / valmentautumista?
Aion itse suorittaa kokeen vielä ensi kuun aikana ja haluaisin tietää kokemuksia sellaiselta joka on tämän jo läpikäynyt.Itse sain kokeesta 550 pojoa ja sisällä oon nyt HSE:ssä. Yhden kirjan tehtävät tein kannesta kanteen ennen koetta.
- gmat harkinnassa
Karsta kirjoitti:
Itse sain kokeesta 550 pojoa ja sisällä oon nyt HSE:ssä. Yhden kirjan tehtävät tein kannesta kanteen ennen koetta.
minkä kirjan tehtävät?
- Nimetön
gmat harkinnassa kirjoitti:
minkä kirjan tehtävät?
Sain 600 pistettä kertaamalla matematiikkaa ja opiskelemalla vastaustekniikkaa.
- duckie
Nimetön kirjoitti:
Sain 600 pistettä kertaamalla matematiikkaa ja opiskelemalla vastaustekniikkaa.
Minä sain testistä 620. Testiä varten harjoittelin sen CD:n harjoituskysymykset läpi sekä tein ne kaksi harjoitustestiä. Niistä tuli 530 ja 580, joten parempan suuntaan mentiin!
Nyt sitten jännätään, päästäänkö HSE:lle sisään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076