Psoriasis vulgaris ja Diprosalic voide

Moole2

Onko kenelläkään kokemusta Diprosalic voiteesta? Itselläni Daivobet ei tahdo auttaa paksuimpiin läiskiin pitkänkään käytön jälkeen. Ajattelin että tuo Diprosalic voide olisi enemmän paksuuntunutta ihoa kuoriva.

7

8044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KT3

voiteesta ei ole kokemuksia, mutta Diprosalic-liuoksesta on ollut hyvin apua kutinaan ja hilseilyyn.

• kokemusta...

Minulla tuosta Diprosalic liuoksesta ei ole apua, kuin kuuriluontoisesti. Sen viikon esim. kun käyttää, niin häviää hilse päiväksi vaan, ja tulee takaisin. Ja kun se irrottaa vain hilsettä, niin minusta kutina enenee. Minulle lääkäri määräsi juuri uutta hoitoa päänahan psoriakseen. Locoid kortisoni liuosta, joka myös irrottaa hilsettä, mutta ei aiheuta kutinaa ym. ja sitä ennen päänahkaan laitettavan lääkevoiteen yön ajaksi. Kuorii ensin hilseen pois ja sitten liuosta käyttämään. En tiedä miten vaikuttaa, onko hyvä, mut näkee.

• omegoilla

psorikutinaan auttaa parhaiten sisäinen lääkitys. eli nämä omega-rasvahapot,samalla ne vaikuttavat ihoa parantaen ja kosteana pitäen.olisi vain heti taudin ilmettyä ruveta käyttämään niitä,eikä luottaa lääkäreiden hoito-ohjeisiin,voisi olla psori poissa kokonaan tai ainakin pienempänä.

• luomu

luontaisterveys lehdessä mainos ihovoiteesta joka tepsii tosi hyvin psoriin (minulta oireettomaksi parissa viikossa)

• soriaatikko

Hei,
        voitko kertoa voiteen nimen. Kiitos.

• Anonyymi

Hei, ehdottomasti Diprosalic voide, se auttoi minua esim. Jaloista kuivus meni pois kokonaan, mutta se kestä ja se on paras lääke.
      Sitten käsien kuivus lähti pois kokonaan.
      Itsellä mulla on atooppinen iho ja iho kuivus ja laitan Apobase voidetta ja suikun jälkeen laitan Ceralan Plus. Kannatta kaikki sokerit, rasvat jättää pois. Ruokavalio on tosi tärkeä, pitäisi syödä enemmän kasviksia ja hedelmiä, lisäksi kaltsiumi ja D vitamiinit tapletina 2× päivässä.
      Kontrolloi verikoessa omat arvot esim. Kilpirauhanen on syytä tutkia. Kävely, nukkuminen on tarvetta. Ja kannattaa käytä joku fiksu ihotauti lääkärille ja kysyä sitä Diprosalici lääkettä. Sitä on voidena ja on monenlaista.

• Anonyymi

Diprosalis nestemäisen hyvä hiuspohjaan, voiteenä lievempään psoriin.
      Kun Diprosalic ei enään tehonnut kunnolla, lääkäri määräsi Dermovat 0,5 mg/g jo alkoi auttamaan. Myöhemmin lisättiin sisäinen lääkitys, nyt iho melkein täysin kunnossa ei hilseylyä, vähän paksuuntumia jäljellä.

Kun auringoa saa iholle se auttaa lisäksi.

Vie!ä, ainoastaan julkisella terveys erikoisiholääkärin aktiivisuus pelasti minut vanhan ihmisen näkemään ihon puolesta nautinnollista elämää, en ikinä mene enään yksityiselle n. 20 vuotta yhtä kärsimystä ja vain maksuja ilman tulosta.

Muita saisauksia on mutta ei kuulu tähän osioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe