mitä mieltä olette?

koirien..

elikkä, onko jollain kokemuksia koirien vetämiseen ehkäisevistä kuonopannoista? Itse pari vuotta sitten käytin koirallani ja oppi hyvin ettei vedetä. nyt aloitin toisen koirani kanssa saman, tottelee todella hyvin vielä kaikki käskytkin ;D inhottavaa vaan kun koira yrittää siiää eroon. mutta pakko mikä pakko :)

3

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarrukka

minulla on kaksi koiraa. uros joka on jo vanhempi, on äitini "koulima" ja tottelee lähes kaikkia käskyjä mitä on opetettu. ja nuorempi tulokas on turhan vauhko. meillä otettiin vedonestopanta käyttöön, ku ulkoilusta ei muuten tullut mitään. nyt neiti kulkee hihnassa kiskomatta ja kuuntelee käskyjä. omat kokemukset pannasta on hyvät. meilläki neiti koitti pois ottaa mutta ku anto rauhassa tutustua niin sitten tottu ja nyt ei välitetä siitä. (silloin ku sitä käytetään.) yllättävän lyhyessä ajassa neiti oppi olemaan kiskomatta ja olin yllättynyt. en ennen "uskonut" että panta "toimii" . kannattaa käyttää, varsinkin isoilla koirilla helpottaa todenteolla. ulkoilu on ihanaa

• Kuuntelen koiraani,niin hävettää kaikenmoiset kuonopannat ja sähkö ja sitruunapannat.

• MMJKLMS

JOS MULLA OIS KOIRA JA KOIRIA NIIN KÄYTTÄISIMME JA DIMAN KANSSA COLLIE PK KÄYTTÄISIMME MYÖS JA 9 MUUN KOIRAN KANSSA JA SITTEN BERNHARDINKOIRA EMPUN KANSSA JA LOLAN KULT NOUT KANSSA KÄYTTÄISIN JA EDIN JA SITTEN VIELÄ COLLIETYTTÖ MOONAN KANSSA KÄYTTÄISIN JA JA SITTEN KOIRAPUISTOISSA KÄYTTÄISIN SITÄ KAHDEN SUURSNAUTSERIN KANSSA JA KAHDEN ROTTWEILERIN JA KOLMEN BERNHARDILAISPOJAN KANSSA JA YHDEN IRLANNINSETTERIN KANSSA JA NEWFOUNDLANDINKOIRAN KANSSA JA LEONBERGERTYTTÖ MOONAN KANSSA JA NIKIN < KULTAINNENOUTAJA POIKA KANSSA JA COLLIEPOIKA OTON KANSSA 17.5 VUOTIAS JA KUUDEN BERNHARDINKOIRAN JA KOLMEN TANSKANDOGGIN JA 1 COCKERSPANIELITYTÖN KANSSA KÄYTTÄISIN KUONOKOPPAA JA TYTTÖYSTÄVIENI < 5 9-14 14-28 KOIRIENI KANSSA

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe