nykyisin kuuluu?
No mutta mitäs
8
1349
Vastaukset
- Lue
Lue tuoreimmat kuulumiset uusimmasta Seiskasta ja Hymystä, niin tiedät enemmän. :)
- ei varmaan
mene kovin hyvin, kun pitää alentua antamaan haastiksia tuollaisille tyrkkyjen wannabe-julkkisten lehdelle.
- on alas
vajonnut viikholomin paatti..
- Jäsen Y
on alas kirjoitti:
Taitaa mies pikkuhiljaa ajautua alkoholistiksi kun alkaa jo muisti pätkimään ja ei osaa huolehtia ulkonäöstään.( Mies itse kertoo 7-päivää lehdessä)Hakee sillä suosiota kansalta( Säälittävää) Keikkaelämä on rankkaa ja sitä ei pullamössö sukupolvi aina kestä. Jos ei kestä keikkailua niin on parasta vaihtaa vaikka entiseen ammattiin trukkikuskiksi.
- 7-päivää
on alas kirjoitti:
Taitaa mies pikkuhiljaa ajautua alkoholistiksi kun alkaa jo muisti pätkimään ja ei osaa huolehtia ulkonäöstään.( Mies itse kertoo 7-päivää lehdessä)Hakee sillä suosiota kansalta( Säälittävää) Keikkaelämä on rankkaa ja sitä ei pullamössö sukupolvi aina kestä. Jos ei kestä keikkailua niin on parasta vaihtaa vaikka entiseen ammattiin trukkikuskiksi.
- kun se
ei varmaan kirjoitti:
mene kovin hyvin, kun pitää alentua antamaan haastiksia tuollaisille tyrkkyjen wannabe-julkkisten lehdelle.
levy on tulossa ja naamaa pitäis saada näkiville. Ei sillä väliä miten!
- tiedoksi pullamössö
7-päivää kirjoitti:
Hanki vaikka elämä. Uusi levy tulee ja taas kerran saa skeptikot ja takinkääntäjät korvilleen niin, että tinnitystä kestää sellaiset puoli vuotta näin ens alkuun.
- kuuluu...
Tuolta Janin omilta sivuiltahan niitä kuulumisia voi käydä lukemassa http://www.janiwickholm.fi/
Hyvin menee! Kuu oli radiokanavilla viime vuoden soitetuin kotimainen kappale, uusi Kaveri-sinkku soi hienosti radioissa ja uutta levyä pukkaa 30. kuluvaa kuuta. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481