Söin tänään illalla yhden kiivin ja n. kahden ja puolen tunnin kuluttua ihoa alkoi kihelmöidä ja reisiin ja käsivarsiin tuli sellaista jännää punakirjavaa ihottumaa joka ei kuitenkaan tuntunut päälle päin. En ole koskaan ennen saanut oireita kiivistä ja ihmetyttääkin että miten voin olla nyt allerginen kiiville...tosin minulla on siitepölyallergia (melkein kaikki puut, heinät jne...) ja ajattelin että voisiko kyseessä olla ristireaktio vaikka siitepölyä tuskin kovin paljon vielä ilmassa onkaan? Kiitos jo etukäteen kaikille jotka jaksavat vastata!
Jännä
2
387
Vastaukset
- astmaatikko..............
ilmassa ihan yllin kyllin. Ja kyllä, ristikkäisallergiasta voi olla kyse, tai sitten olet vain ajan myötä tullut kiiwille allergiseksi.
- Merva
Saatat olla jollekin siitepölylle allerginen. Vaikka söisit talvella syödä kiiviä kuinka monta kerralla oireettomasti, mutta keväällä ja kesällä kiiviä syödessä tulevat oireet, on se silloin merkki jostain mahdollisesta allergiasta (yliherkkyys lisäntyy silloin, kun on allergian aiheuttajaa). Itse voin syödä talvella omenaa ja tomaattia yllin kyllin, mutta keväällä ja kesällä olen todella yliherkkä niille, koska kärsin koivun, lepän ja heinän siitepölyallergiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813