Hei!
Kannattaako luokanopettajankoulutukseen hakea sellaiseen yliopistoon, jossa katsotaan myös ylioppilasarvosanoja jos paperit on C:tä? Onko kellään tietoa? Kun hämeenlinna kiinnostaisi,mutta siellä valintaan vaikuttaa ylioppilasarvosanat.Onko siis mitään mahista päästä?
Olisin erittäin erittäin kiitollinen jos joku pystyisi vastaamaan jotain :)
Lukekaapas tämä
lo-koulutuksesta
3
853
Vastaukset
- tämä :)
Millä papereilla ootte itse päässyt sisään okl:llään? Tietty vakavakoe ja soveltuvuuskoe vaikuttaa paljon mutta vähäsen aika monissa paikoissa myös tuo ylioppilaskoe..
- ope-opiskelija
Mulla on M:n paperit ja pääsin Rovaniemelle opiskelemaan. Täällä katotaan toisessa vaiheessa yo-todistusta.
- pimpompompom
eiks se VAKAVA just auta niitä joilla on heikommat paperit, kun siinä katotaan ensin pääsetkö siitä vaiheesta läpi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021737
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401474
- 981420
- 781361
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985