näkyy tankki olevan kostea etureunasta kun kurkkaa takapyörän luota, ja bensa haisee reilusti.
mahtaisko olla joku tyyppivika tiedossa, vai pitääkö ruveta oikein tutkimaan?
240 tankki
4
870
Vastaukset
- Reijo Tapani
Onko tankissa ylipainetta jolloin puhaltaa siitä tankin päältä olevan anturin juuresta bensaa pihalle.Tarkista ja laita kuntoon eli letku joka lähtee siitä tankin täyttöaukon juuresta sinne auton alle .Alku kumia mutta loppuosa rautaputkea joka ruostuu kiinni ja paine ei pääse ulos.Toinen seikka on jos auto kovin vanha ja huonolla pidolla jolloin ei ole näitä hiekka/savi mössöjä puhdistettu tankin sivusaumoista eli ruostunut puhki.Tarkista vielllä ne bensaletkut jotka lähtee tankilta ettei niissä ole halkeamia.Aja auto sellaiseen paikkaan että voit tutkia auton alhaalta käsin.
Takakontista irrota tarkistusluukku sieltä näkyy sen anturin kunto ettei siellä syöpymiä eli tankin yläpuoli.- markustaja
tattis tuosta ylipainevinkistä. luulen että se on juuri vikana, koska bensa tosiaan saattaa valua tankin päältä. ainakin jos kurkkaa pyöräkotelosta, niin siltä se näyttää.
noh, maanantaina saan auton nosturille niin pääsen tutkimaan - Ylipaine
markustaja kirjoitti:
tattis tuosta ylipainevinkistä. luulen että se on juuri vikana, koska bensa tosiaan saattaa valua tankin päältä. ainakin jos kurkkaa pyöräkotelosta, niin siltä se näyttää.
noh, maanantaina saan auton nosturille niin pääsen tutkimaanKun avaat bensakorkin sieltä tilee painetta.Voi jättää korkin löysästi auki tai sitten poraa pieni reikä siihen korkkiin jos et rupea niitä letkujen kanssa pelamaan.Muuten minkä vuosimallinen Volvo kyseessä
- markustaja
Ylipaine kirjoitti:
Kun avaat bensakorkin sieltä tilee painetta.Voi jättää korkin löysästi auki tai sitten poraa pieni reikä siihen korkkiin jos et rupea niitä letkujen kanssa pelamaan.Muuten minkä vuosimallinen Volvo kyseessä
ysi kakkonen ja farmari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207