Jonkun kotilot kotia vailla?

Tyrsky

Eli siis onkos jonkun kotilot kotia vailla? Minä olen hommaamassa täksi kesäksi kotiloita (siis aion ostaa kaikki tänä kesänä ja pitää koko elämänsä). Minulle mahtuu aika monta kotiloa.
Eli jos kotilosi on kotia vailla, minulle melko varmasti käy sen ottaminen. Asun Tampereella mutta postitus käy ainakin minulle. Tee tarjous, ja jos haluan ostaa kotilon, sovitaan tarkemmin.

3

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kompäk.

Mulla ois kaksi, 2 tai 3 vuotiasta? (en nyt muista tarkkaa ikää) Mutta en jaksa enään oikeen panostaa niihin.. Kotilot on kärsiny hieman kun poikast (joita ei ole enää) järsivät toisen kuorta. En oikeen tiiä, mitä teen niille kun en tosissaankaan enää muista niitten olemassaoloa.

• Tyrsky

Mikä on laji? Missäpäin asut? Minkä ikäinen olet? Onko kotiloilla nimet? Mitä maksaisivat? Onnistuuko postitus (ei varmaan jos aikuisia aksuja on?) Laita nyt alkuun sähköpostia erika.repo@tampere.opit.fi

• Kirin_Tenshi
        Tyrsky kirjoitti:

Mikä on laji? Missäpäin asut? Minkä ikäinen olet? Onko kotiloilla nimet? Mitä maksaisivat? Onnistuuko postitus (ei varmaan jos aikuisia aksuja on?) Laita nyt alkuun sähköpostia erika.repo@tampere.opit.fi

Mulla olis ihan vastasyntyneitä akaattikotilon poikasia. En ota niistä rahaa, pelkästään postikulut. Kiinnostaako poikaset vai etsitkö aikuisia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe