Eli siis onkos jonkun kotilot kotia vailla? Minä olen hommaamassa täksi kesäksi kotiloita (siis aion ostaa kaikki tänä kesänä ja pitää koko elämänsä). Minulle mahtuu aika monta kotiloa.
Eli jos kotilosi on kotia vailla, minulle melko varmasti käy sen ottaminen. Asun Tampereella mutta postitus käy ainakin minulle. Tee tarjous, ja jos haluan ostaa kotilon, sovitaan tarkemmin.
Jonkun kotilot kotia vailla?
3
548
Vastaukset
- kompäk.
Mulla ois kaksi, 2 tai 3 vuotiasta? (en nyt muista tarkkaa ikää) Mutta en jaksa enään oikeen panostaa niihin.. Kotilot on kärsiny hieman kun poikast (joita ei ole enää) järsivät toisen kuorta. En oikeen tiiä, mitä teen niille kun en tosissaankaan enää muista niitten olemassaoloa.
- Tyrsky
Mikä on laji? Missäpäin asut? Minkä ikäinen olet? Onko kotiloilla nimet? Mitä maksaisivat? Onnistuuko postitus (ei varmaan jos aikuisia aksuja on?) Laita nyt alkuun sähköpostia erika.repo@tampere.opit.fi
- Kirin_Tenshi
Tyrsky kirjoitti:
Mikä on laji? Missäpäin asut? Minkä ikäinen olet? Onko kotiloilla nimet? Mitä maksaisivat? Onnistuuko postitus (ei varmaan jos aikuisia aksuja on?) Laita nyt alkuun sähköpostia erika.repo@tampere.opit.fi
Mulla olis ihan vastasyntyneitä akaattikotilon poikasia. En ota niistä rahaa, pelkästään postikulut. Kiinnostaako poikaset vai etsitkö aikuisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066