Kertoisiko joku ystävällinen, millainen on Savonlinnan LTO-koulutuksen soveltuvuusosio tässä VAKAVA-kokeessa?
Savonlinnan LTO-koulutuksen soveltuvuus?
5
884
Vastaukset
- kaimaani....
Edelleenkin olen sitä mieltä, että jos ei viitsi etsiä itse noin helppoa tietoa niin on ihan väärälle alalle hakemassa. Miten joku lastentarhanopettajaksi hakeva kehtaa kysyä tälläisiä?!? Ei kukaan tule jatkossakaan kertomaan sulle vastauksia suoraan! Toi on kuitenkin todella helppo tieto löytää. Noilla taidoilla suosittelisin kuitenkin vaikka siivoojan ammattia, jos sitäkään.
- sikakylä
Vai että siivooja on pohjasakkaa.
Tärkeä ryhmä ja toivottavasti ammattiylpeä!
Noilla asenteilla.....
- Kevätpaiste
Anteeksi vain, mutta olen lukenut kaiken informaation, jota VAKAVA-kokeesta on annettu ja missään ei kerrota, millaisen soveltuvuusosion järjestävät Savonlinnassa. Sinulle hermoheikolle ihmiselle todella suosittelen hakeutumista hoitoon, jos noin vakavasti otat toisten kysymykset :D
- lkjlkjöljk
Minulla meni 3 minuuttia tuon tiedon hakemiseen Joensuun yliopiston sivuilta. Taidat vaan olla äärimmäisen laiska. Opiskeluita varten täytyy HIEMAN ryhdistäytyä ja opetella etsimään sitä tietoa, muuten olet ns. pississä.
- Kevätpaiste
En saanut aiemmin pdf-tiedostoa auki, eli sieltähän ne sitten löytyivätkin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015