Hyvässä seurassa ainakin classical 2008-levyllä, jossa muita suomalaisia myös loistava Rajaton sekä Karita Mattila sekä Arja Koriseva Helmut Lotin kanssa ja koko levy täynnä loistavia klassikoita.
Klassikkolevyllä 2008 myös Tarja
5
695
Vastaukset
- TuskinHankinLättyä
tämä selvä.
- "huonot säveltäjätkö?...
Mm. Vivaldi, Händel, Bach, Mozart. Levy on jo Suomen virallisen listan kokoelmalevyjen ykkösenä.
- ooooo
"huonot säveltäjätkö?... kirjoitti:
Mm. Vivaldi, Händel, Bach, Mozart. Levy on jo Suomen virallisen listan kokoelmalevyjen ykkösenä.
mutta kenenkäs biisiä se Tarja siinä hoilailee? No, Tuomaksenpa tietenkin!
- KingOfTheForest
ooooo kirjoitti:
mutta kenenkäs biisiä se Tarja siinä hoilailee? No, Tuomaksenpa tietenkin!
Walking in the Air on Howard Blaken säveltämä kappale, joka tuli tunnetuksi Lumiukko-animaatioelokuvan (The Snowman) tunnusmusiikkina.
Nightwish teki tästä kyllä erinomaisen version Tarja solistinaan.
- KingOfTheForest
Classic 2008 levyä myydään hieman eri versioina eri markkinoille. Suomen EMI on julkaissut tästä version, jossa on otettu muutama suomalianen artisti mukaan. mm. Tarja Turunen.
Mielestäni Tarja olisi kyllä voitu kelpuuttaa mukaan myös tuohon m.m. Englannissa myytävään versioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358