Heinolankaaren ABC

miksi ko.paikassa on kauhean pahaa kahvia.Onko vika keittimessä,kahvissa vai vedessä.Koko keski-pohjanmaalla ei missään muualla ole niin pahaa kahvia.Miksi muuten kerma on jötetty pois saa kurria

20

2722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scania rules!

Kyseinen kahvi keitetään rekkakuskien perseenpesuvedestä.Siitä outo/paha maku.Hieno juttu että kuskit voivat peseytyä kyseisellä asemalla.

• Minä vain

Rekkakuskit on alkanut perseitään pesemään??

• smp

Vitsarin Shelliltä saa vielä pahempaa kahvia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Kuullut

meillä siellä baskerimies sentään vakkarina. Kyllä baskerimies tietää missä paikassa hyvät kahvit keitetään!

• mutta silti

UTTI

• itsestään selvyyksistä

Ei ole reilua verrata Heinolankaaren ABC:n kahvia sellaisten huoltoasemien kahviin, jotka ovat auki vain 12-14 tuntia päivässä.

Perusta itse huoltoasema tai kahvila, joka on auki vuorokaudet läpeensä ja tule vasta sitten ihmettelemään, miksei kahvin aromit ole samat kuin vasta keitetyssä.

• nimimerkki

Kyllä asia on tosi, kahvi siellä maistuu erilaiselta kuin toivoisi, asiasta on ollut puhetta jo pitempään ja se että ABC on auki yötä päivää ei kyllä voi olla maun syy.Onko keittimen lämpötila väärä vai kahvin laatu jotain muuta kuin muualla.

• joskus ite

keittää hyvää kahvia Kulta Katriina puruista. Ei se voi onnistua.

• Nimetön

eikö todellakaan ABC ketjulla ole varaa käyttää parenpilaatuista kahvia kun kahden kahviannoksen hinnalla saa paketin kahvia,yritykset vielä tukkuhintaan!

• niiiiiin

ja mene muualle kahville ei sua kaivata :D

• ukukko

nyt puhuu?

• nukkuu

joo kahvi on pahaa .. ja järkkäri nukku ainaski perjantaina kun porukat kääri tavaraa taskut täyteen ja nauro lähtiessä.

• gbvfrtyiu

pahaa kahvia ABC:llä. missä kokkolan paras kahvi?

• arvid nordqvist

Ei kai siitä nyt voi hyvää kaffea tulla jos tehdään 5 litran likaisella keittimellä halvimmasta bulkkipuruista. Sama meininki joka paikassa nykyään poislukien jotkin oikeat kahvilat.

• Omin käsin....

Minkä hiton takia ette keitä kotona kahvianne. Mä ainaski jauhan tummaksi paahdetusta Presidentistä pavut just ennen keittämistä. Eipä tarvi narista,etteikö olis hyvää.

• gty7uhn

pahaa kahvia heinolankaaren abc:llä

• frt6ygbnh

pankaa koko abc boikottiin

• kaihdinukko5

niin pannaan

• MB85E

Viimeksi käydessäni,ja käyn ainakin kerran päivässä,kahvi oli OK ja palvelu hyvää,ja ennen kaikkea Kokkolan ABC on siisti.

• TOSIrealisti Kokkola

Uskon, että syy on seuraava.
        Ihmettelimme usein työpaikalla kahvin pahaa makua ja kitkeryyttä.
        Sitä sattui 1-2 kertaa viikossa ja usein aamukahvilla ollessamme.
        kahvinkeittovuoro vaihteli 5-6 toimistosihteerin kesken.
        Löytyihän se syy. Menin ensimmäisenä työpaikalle ja kas kummaa. Keitin oli täynnä lämmintä vettä ja kahvinporot paikallaan, olivat olleet koko illan ja yön "muhimassa". No tietäähän mitä siitä seuraa...
        Kahvi pitää keittää kirkkaan kylmään veteen ja kahviporot pitää säilyttää aina "umpiossa", etteivät aromit karkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe