Katsotaan sitten voittaako Espoon Blues yhä Jokerit sittenkun Espoon Bluesin parhaat pelaajat pelaavat Nhl:ssä!
Espoon Blues ei ole kovajoukkue ilman huippuvahvistuksia!
Näin se vain valitettavasti...
3
142
Vastaukset
- pussiäss
ei bluesilla ole parhaita pelaajia...kaikki on tasapaksua jarruketjua!!!!
- Nordic-man
Tämäkö on sitä Jokeri fanien katkeruutta. Teidän on kuitenkin pakko hyväksyä tosi asiat, Blues oli teitä parempi.
Itse olen Kärppä fani henkeen ja vereen, mutta koskaan ei saa halveksia vastustajaa.- Se siitä siis!
Toivottavasti kaikki parhaa Espoon Bluesin pelaajat lähtevät vaikka Nhl:ään sitten tapahtuu sama inflaatio mitä tulee tapahtumaan Jokereille!'
Sitten Hifk ja muut joukkueet pystyvät haastamaan ensikaudella Espoon Bluesin ja Jokerit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190