Pieni tarina

kanssamatkustamisen

ihanuudesta lapsien lähellä. Meillä oli kuuden tunnin lento. Keskirivillä siinä seinän edessä istuivat isi, äiti ja poikakaksoset n. 1-2 vuotiaat. Huusivat kuupat sinisinä koko ajan. Vetivät henkeä pari minuuttia ja aloittivat taas. Molemmat siis huutivat yhtäaikaa.

Ruokailun jälkeen oli 10 minuuttia hiljaista. Kaikki rauhoittuivat, vetivät henkeä ja luometkin jo lurpahtelivat. Ja kuin salamaniskusta toinen kaksosista aloitti ulvomisen mihin toinen yhtyi. Ääntä tuli kuin palosireeneistä. Olihan siinä isillä ja äidilläkin tekemistä ei siinä mitään. Noloilta näyttivät.

Mutta täytyy todellakin pohtia että onko häiriintyneitä tai vammaisia lapsia syytä ottaa mukaan pitkille lennoille ?
Varsinkin kun tuonikäiset eivät matkasta muuta tajua kuin pahan olon lentomatkan ajalta.

2

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin...

Samaa olen minäkin usein miettinyt, miksi yleensä lähdetään lasten kanssa lomalle jotka ei vielä ymmärrä asiasta mitään. Eihän se mitään lomaa ainakaan ole.
      Jäätäis vaan suosiolla kotiin lasten kanssa jos niistä kullanmuruista ei erossa pysty oleen./

• Nimetön

mikähän mahtaa olla tämän näppärän mielipiteen esittäjän ikä? 15 vaiko jopa 35 joka ei ole löytäny mieleistään perustaakseen perheen. Kyllä sinä sitten ymmärrät tilanteen kun olet saanut kokea vanhemmuuden. Muista, niistä kasvaa tulevia eläkkeemme maksajia tai ainakin rahoittajia joten pikkasen kunnioitusta heille ja heidän vanhemmilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe