Olen 25v mies, ja olen ollut sinkkuna jo melko pitkään. Takanani on muutamia hyvin lyhytkestoisia suhteita, eli kunnon pitkää seurustelusuhdetta ei ole oikeastaan vielä ollutkaan. Joskus tuntuu että onkohan minulla melko heikot mahdollisuudet naismaailmassa joidenkin asioiden takia. Ulkonäössäni ei ole varmasti mitään vikaa, sillä en ole mikään tappi vaan pituutta on hyvästi yli 180cm, ja en ole myöskään lihava ja lihaksiakin löytyy, kun käyn aika usein salilla. Komeaksikin on joskus sanottu, joten sen osalta ei pitäisi olla ongelmaa, vaan kyse on muista seikoista. Yksi on se, että en ole mikään supliikkimies, vaan oikeastaan melko ujo, joten tyttöihin ja naisiin kontaktin ottaminen on joskus melko vaikeaa, ja vaikea keksiä puheenaihetta sellaisen kans jota ei ole ennen tavannut. Ronkeli en ole naisten suhteen, sillä mikään missi sen ei tarvi olla, mutta ei mikään onnetonkaan joka ei ole muille kelvannut, vaan ihan tavallinen ja normaali nuori nainen. Myös sellainenkin seikka on, että kavereita on vähänlaisesti, ja kahden kans heistä käyn joskus baareissa, mutta toinen on sellainen kaljabaarin kävijä, joten hän ei tahdo millään lähtä tanssipaikkoihin ja yökerhoihin, vaan pelkästään pubeihin. Nykyisin hän käy harvemmin baarissakaan enään. Toinen kaveri taas sitten lähtee vähän paremmin niihin paikkoihin, mutta aika harvoin. Voisin tietenkin käydä yksinkin, mutta jotenkin se ei vain tunnu kivalta. Sokkotreffeillä olen muutaman kerran ollut, mutta melkein aina tyssänny siihen että on sanottu että: -et ollu mun tyyppiä, tai sitten että: -olemme aivan liian erilaisia. En tiedä onko johtunut sitten minun ujoudesta. Tässä nyt sitten kysyisin mielipiteitä, että onko mahdollisuuteni todellakin huonot naismaailmassa?
Heikot mahdollisuudetko?
5
1285
Vastaukset
- DoS
samoin mulla. Vain lyhyitä suhteita, vaikka haluisin pitempää.
ihan tasan siitä miten kovasti sie haluut muuttaa ittees sellaseks helpommin lähestyttäväks kaveriks.
Oikeestaan se tarkottaa sellasta rentoa lähestymistapaa sosiaalisiin tilanteisiin. Kannattaa opetella juttelemaan mukavia naisille... Helpommin sanottu ku tehty... tiedän.
Mut mie suosittelisin kuitenki sulle sellasta että alat opetella sitä kommunikointia. Puhuessa jos kysyt jotain niin muotoile ne kysymykset silleen että niihin ei voi vastata yhdellä ainoolla sanalla vaan pyri siihen että toinen joutuu kanssa avaamaan suunsa. Ja valmistaudu sit heittämään vastakysymyksiä.
Tätä on hyvä miesten harjotella esim. vaatekaupassa jossa on naispuoleisia myyjiä, jos niillä ei oo hirvee kiire niin ne tavallaan saa palkan siitä. Siinä sivussa ku ostat uusia kamppeita, (vaik tyylin päivityksen takia) on hyvä treenata sitä. Sit ku se alkaa sujua niin sitä voi kokeilla kassaneitiin. Tää on huomattavasti haasteellisempaa koska siinä on vähemmän aikaa järkätä juttua, mut seki on töissä ja sen kuulus hymyillä.
Ohan se tietty julmaa käyttää toista hyväkseen ku se tekee töitä ja ei oikeen välttämättä innostas se flirtailu, mut kuhan et mee ihastumaan ja takerru niihin niin jospa ne sen kestäis.- myöskin
No siis täällähän on tunnetusti naisilla valinnanvaraa miesten suhteen. Pitää olla hyvin koulutettu, menestyvä ja komea että Oulusta voi naisen löytää tai on edes tsänssejä. Puhun juuri näistä normaaleista ja hyvätasoisista sinkkunaisista.
Olen huomannut, että jos olet piireissä niin tällöin on mahdollisuudet huomattavasti paremmat ja jos sulla ei ole kuin kaksi kaveria niin sen suhteen ei apuja sitten löydy. Mut ei peli siltikään ole menetetty sun suhteen.
Mäkin tossa talvella tapasin kaverin kaverin kautta oikein nätin naikkosen jota treffailin jonnin aikaa mut se olin minä joka tuli siihen tulokseen että liian erilaisia tässä ollaan joten siitä ei tullut elämää suurempaa rakkaustarinaa. myöskin kirjoitti:
No siis täällähän on tunnetusti naisilla valinnanvaraa miesten suhteen. Pitää olla hyvin koulutettu, menestyvä ja komea että Oulusta voi naisen löytää tai on edes tsänssejä. Puhun juuri näistä normaaleista ja hyvätasoisista sinkkunaisista.
Olen huomannut, että jos olet piireissä niin tällöin on mahdollisuudet huomattavasti paremmat ja jos sulla ei ole kuin kaksi kaveria niin sen suhteen ei apuja sitten löydy. Mut ei peli siltikään ole menetetty sun suhteen.
Mäkin tossa talvella tapasin kaverin kaverin kautta oikein nätin naikkosen jota treffailin jonnin aikaa mut se olin minä joka tuli siihen tulokseen että liian erilaisia tässä ollaan joten siitä ei tullut elämää suurempaa rakkaustarinaa.Täähän on itä ja pohjosen poikain ongelma... Mut ku aletaan pärjätä näillä kulmilla ja sit huitastaan tonne kehäkolmosen sisäpuolelle niin aijai....
Siellä tanner tömisee ja aitaa kaatuu.
Täälläki on suunnilleen 10 jätkää yhtä tyttöö kohden joten kaikki kommervenkit pitää opetella... ja piiritki on niin sisäsiittoset että sinne ei pääse ku ainoostaan jos isi tuntee jonku isin :D
- suvianna
Mulle kelpaisit hyvin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813