Olen kuullut jotain että joko Lourditas tai santiago olisi kuollut äskettäin Espanjassa esitetyissä jaksoissa. Pitääkö tämä paikkansa? Kumpi heistä kuolee?
Kuoleeko Lourditas?
7
2428
Vastaukset
- hmmm..
.... kumpikaan ei kuole. Olen katsonut niitä jaksoja youtubesta, eikä niissä 7. kauden jaksoissa kuole kukaan........
- serrano fani
kumpikaan noista ei kuole mut, lucian kuolee 7 tuotantokaudes tai 6 en oo iha varma kummas mut se kuolee ku se on menos lentokentälle
- kova serrano-fani?
Lucia kuolee 6 tuotantokauden 10 jaksossa kun on tulossa katsomasta Lourditasin ja Santiagon lasta. Ei kuole missään lentokentällä!
- jokuvaani
kova serrano-fani? kirjoitti:
Lucia kuolee 6 tuotantokauden 10 jaksossa kun on tulossa katsomasta Lourditasin ja Santiagon lasta. Ei kuole missään lentokentällä!
"Lucía kuolee kuudennella tuotantokaudella kun hän on matkalla lentokentälle."
Näin lukee wikipediassa serranon perheen henkilöiden kohdalla Lucian kohdalla. Siitä tuo väärinkäsitys varmaan johtuu. Jonkun pitäisi mennä korjaamaan tuo virhe.
- oioi
En ole kuullut, mutta Lucia ainakin kuolee.
- JL
Santiago ja Lourditas eivät kumpikaan kuole.
- serranon
ei santiago kuole eikä kukaan muukaan lucia on ainut joka kuolee xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005