Uusi Acer-kannettava jumittaa

Emppuliini83

Eilen hain postista uuden Acer Aspire 5315-Mi:n.
Heti asennuksen ja mokkulan laittamisen jälkeen, hetken nettiä selailtuani, kone jumitti oudosti enkä pystynyt tekemään mitään: hiiri lakkasi toimimasta, samoin kaikki näppäimet. Edes virtanäppäimen painaminen ei sammuttanut konetta. Joten jouduin irrottamaan kokonaan akun vaikka tietokone oli toiminnassa (siis noinhan ei saisi tehdä)?!
Onko muilla kokemuksia tästä tietokoneesta?
Pitääköhän soittaa ACERIN tukeen?

Muuten tietokone olisi mieleinen, sillä hiiri näppäimistö vaikuttaa paljon paremmalta kuin aikaisemmin kokeilemani Fujitsu Siemens. Hintaeroakin on, tämä Acer on 100 euroa halvempi kuin Fujitsu.

6

2740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmnn....

Kokeile vielä käyttää läppäriä siten, että kaikki verkkopiuhat tms. on irrotettu.

• acer extensa ja tää hidas kun taivas ja soitin asiakaspalveluun missä vastasi hoono soomi puhuva ihminen ja apua ei ollut ja kävi huollos ja ei tehty mitään.
      Muotoilu kyl acerin hyväpuoli, mut ohjelmia ei tuu mukana mitään toisin kun fujitsussa tulee. siitä ehkä hintaero.

• empowering

Mulla kävi samoin asennuksen jälkeen. Ensin toimi hetken normaalista kunnes jumahti totaalisesti. Mikään ei toiminut -joten akku irti ja johan alko pelittää. Veikkaankin, että nää käyttöön otot uusissa koneissa kestää aina niin kauan, että kone vielä asensi jotain? Ainakin ppari seuraavaa käynnistystä asensi vielä jotain.
      Nyt ollu vajaan viikon käytössä ja toimii kuin unelma.
      En suosittele vielä soittelemaan tukeen, mutta jos jatkossa jumittaa niin sitten ihmeessä, onhan sullakin kai 1 vuoden takuu?

• Alkuper.kyselijä

Mä oon ihmeissäni tosta koneen nopeudesta, se on hiukan hidas... oon lukenut tältä palstalta että Celeron-prosessori on huono yhdistelmä Vistan kanssa...johtuuko siitä että koneela kestää avata esim.kuvia tiedostoja kauemmin?

• Emppuliini83

Moi, niin mikä malli sinulla on?

Onko sulla hidas se tietokone?
        Mulla on vertailussa tällä hetkellä 2 konetta, toista käytän toista viikkoa, ja siinä on kaiketi tosi nopea prosessori, kaksiytiminen. Tässä Acerissa on se Celeron (halpis?) prossu.

• jason-blue
        Alkuper.kyselijä kirjoitti:

Mä oon ihmeissäni tosta koneen nopeudesta, se on hiukan hidas... oon lukenut tältä palstalta että Celeron-prosessori on huono yhdistelmä Vistan kanssa...johtuuko siitä että koneela kestää avata esim.kuvia tiedostoja kauemmin?

Hitaampi prossu saa vähemmän aikaseks. Ja kun vielä vetää kivirekeä, niin…

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223